Didžiausio Lietuvoje kosmetikos gamintojo „BIOK Laboratorija“ trijų šių metų ketvirčių apyvarta siekia 9,24 mln. litų, tai yra 14,5 proc. daugiau nei per praėjusių metų tą patį laikotarpį.
Pasak įmonės pranešimo, „BIOK Laboratorija“ neužleidžia lyderio pozicijos Lietuvoje pagal parduodamų veido kosmetikos priemonių vienetų skaičių. Įmonė veido priežiūros kategorijoje užima 18,3 proc. rinkos dalies, lenkdama didžiausius pasaulinius kosmetikos gamintojus „L‘Oreal“, „Beiersdorf“ ir kitus (AC Nielsen; 2008.07-2009.06).
Veido kosmetikos priemonių kategorijoje, „BIOK Laboratorija“ lyderiauja jau ne pirmus metus. Anot įmonės direktoriaus Lino Čereškos, teigiamus pastarųjų metų pasiekimus įtakojo keli faktoriai: strateginis pasirengimas sunkmečiui, nuolatinis naujų produktų kūrimas ir įvedimas į rinką, netradiciniai rinkodaros sprendimai, nuolat didinamas prekybos taškų bei kanalų skaičius bei glaudesnis tiesioginis bendravimas su vartotojais. Anot p. Čereškos, įmonė jaučia augantį vartotojų pasitikėjimą gaminama produkcija ir ketina toliau pateisinti vartotojų lūkesčius investuodama į produktų kokybę.
Šį rudenį „BIOK Laboratorija“ įgyvendina numatytus plėtros planus tiek rinkos, tiek produktų portfelio prasme. Gavusi ES paramą, eksportą skatinančios priemonės „Naujos galimybės“ dėka, įmonė jau pradėjo investuoti į strateginę plėtrą kaimyninėse šalyse, bei šalyse, kuriose gausios Lietuvių bendruomenės.
Produktų portfelio aspektu, šis ruduo „BIOK Laboratorijai“ ypatingas, nes į rinką išleidžiamas rekordinis naujų produktų skaičius – net keturios naujos kosmetikos priemonių linijos, kurias sudaro 17 naujų produktų.
„BIOK Laboratorija“ turi prekės ženklus „Margarita“, „Rasa“, „Aras”“ ir „Thai“, kuria ir gamina daugiau nei 100 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros priemonių. „BIOK Laboratorijoje“ dirba 48 specialistai.