„Verslas partnerius renkasi pagal savo ir kitų įmonių geras arba blogas patirtis, nes sukurta vertė ir darbo pavyzdžiai pragmatišką verslą motyvuoja stipriau nei draugystės, protekcijos ar įkyri reklama. Virtuali rekomendacija „Biz Recommends“ nariams pagelbėja renkantis patikimą partnerį ir padeda nuosekliai kurti savo reputaciją – rekomendacija po rekomendacijos“, – sako „Biz Recommends“ idėjos autorius Kęstutis Gečas. Pasak jo, tikras verslo rekomendacijų tinklas Lietuvoje egzistuoja jau seniai – verslininkai nuolat dalijasi vertingomis rekomendacijomis iš lūpų į lūpas, tačiau ne taip aktyviai, kaip norėtųsi.
Susikūrusi paskyrą „Biz Recommends“, įmonė čia buria arba jau randa savo verslo partnerių ratą. Rekomendacijų tinklo nariai vieni kitus gali įvertinti už kokybiškas paslaugas, laiku atliekamus atsiskaitymus, operatyvumą, originalius sprendimus ir kitas teigiamas bendradarbiavimo patirtis. Rekomendaciją gavusi įmonė gali ją priimti arba atmesti.
„Biz Recommends“ kūrėjai mano, kad tinklas naudingiausias bus smulkioms ir vidutinėms įmonėms. Joms partnerių reikia ir tiems darbams, kuriems didelėse įmonėse užtenka ir vidinių išteklių, tačiau kaip rodo pirmieji projekto žingsniai – prie naujojo tinklo jungiasi ir didesnės įmonės su gera reputacija ir plačiu partnerių ratu.
„Rekomendacija iš pirmo žvilgsnio yra labai paprastas veiksmas, o mūsų interneto sprendimas ją supaprastina iki vieno pelės spustelėjimo, tačiau versle yra svarbūs visi reputacijos klausimai: ar daug įmonių tave rekomenduoja, kokios tai įmonės, ką tai sako apie tavo darbo profilį ir patirtį. Rekomendacijų kalba verslas kalba jau seniai, tačiau iki šiol dar nebuvo taip paprasta ją skaityti“, – įsitikinęs K. Gečas.
Jo teigimu, pagrindinė projekto idėja yra universali, pritaikoma skirtingoms rinkoms ir nebekartojanti jau verslui populiarių socialinių tinklų, tokių kaip „LinkedIn“, koncepcijų. Ateityje planuojama „Biz Recommends“ tinklą pasiūlyti ir globaliai verslo bendruomenei.