• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šią savaitę Vilniaus širdyje smalsuoliai galėjo pasidžiaugti neįprastu vaizdu. Greta „OlyBet“ sporto ir grilio baro esanti stovėjimo aikštelė buvo sausakimša nuo ryškiaspalvių sportinių  automobilių, o dar labiau stebino tai, kad visi jie priklausė pirmajai tarptautinei ir bene didžiausiai visoje Europoje „drifto“ komandai – „IRT-OlyBet“.

Šią savaitę Vilniaus širdyje smalsuoliai galėjo pasidžiaugti neįprastu vaizdu. Greta „OlyBet“ sporto ir grilio baro esanti stovėjimo aikštelė buvo sausakimša nuo ryškiaspalvių sportinių  automobilių, o dar labiau stebino tai, kad visi jie priklausė pirmajai tarptautinei ir bene didžiausiai visoje Europoje „drifto“ komandai – „IRT-OlyBet“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antros tokios gausios, tiek skirtingų šonaslydžio lygų apimančios komandos, greičiausiai, nepavyktų rasti ne tik Baltijos šalyse, bet ir kur kas didesnėse valstybėse.

REKLAMA

„Pilotų turime labai daug. PRO lygoje varžysis Nikolass Bertans, „drifo“ pasaulyje žinomas kaip NikNak, Aurimas Vaškelis, Gediminas Ivanauskas-Ivanulė, Kęstutis Petronis, Tautvydas Gylys“, – vardino „IRT-OlyBet“ komandos vadovas Paulius Petrovas.

„Semi-PRO“ lygoje po šios komandos vėliava varžysis Eimantas Kindurys, Aivaras Maciulevičius, Marius Kurpė, Egidijus Didžiulis.

REKLAMA
REKLAMA

„Street“ lygoje rungsis Modestas Jarutis ir Ivan Savickij, galiausiai, simuliatoriais skaitmeninėse „drifto“ trasose komandos garbę gins Danielius Parangauskas ir Daniel Andrejev.

Pasak P. Petrovo, „IRT-OlyBet“ komandos tikslai labai ambicingi. Būsimų varžybų sąraše – Baltijos šalių „drifto“ čempionatas Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje. Taip pat norisi galimybes pademonstruoti „Iron Drift King“ varžybose Vokietijoje, Feropolyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„O jeigu pavyks, gali būti, kad būsime matomi ir už Atlanto – „Formula Drift“ varžybose, – kalbėjo komandos vadovas. – Yra ir daugiau renginių planuose, tik ne viską kol kas galime pasakyti. Visgi stengiamės dalyvauti visur, kur esame kviečiami, kur dar nesame buvę.“

REKLAMA

Ar norisi užkopti ant aukščiausio pakylos laiptelio? P. Petrovas neslepia: turint tokios sudėties komandą, natūralu, kad keliami patys aukščiausi tikslai.

„Žinome, kad galime laimėti čempionatus ir varžybas, kuriose rengiamės dalyvauti“, – net neabejojo pašnekovas.

Prisiviliojo žvaigždę

Komandos vadovas pasakojo, kad bandant suburti į vieną komandą tiek daug skirtingos patirties pilotų, teko įdėti darbo ir netgi pasiderėti.

REKLAMA

„Aišku, derybos visada lengvesnės, kai abiejų pusių mintys ir požiūris sutampa. Sunkiausia, matyt, buvo viską suderinti su NikNak’u“, – neslėpė jis.

NikNak’as, arba Nikolass Bertans, yra itin talentingas „drifto“ pilotas iš Latvijos. Nors jam ką tik suėjo 18 metų, su juo jau partneriaujasi ne vienas pasaulinis prekinis ženklas, o jo pergalių sąraše yra gausybė varžybų ir čempionatų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Reikėjo nemažai derinimo, teko „apsišlifuoti“, – neatviravo P. Petrovas, pridūręs, kad su taip pat šiemet prie „IRT-OlyBet“ komandos prisijungusiais Kęstučiu Petroniu ir Aurimu Vaškeliu susitarti buvo paprasčiau, mat jie komandai jau pažįstami.

Nuo 300 iki 1000 AG

Paklaustas, kokia technika šiemet „IRT-OlyBet“ komandos pilotai varžysis, P. Petrovas buvo lakoniškas – automobilių parke dominuoja pakitusio, kiek paaštrėjusio ir „papiktėjusio“ dizaino BMW automobiliai. Tačiau ne kiekviename vokiškame kėbule yra ir vokiška širdis.

REKLAMA

„Tarkim, PRO lygoje dominuoja „Toyota“ 2JZ variklis. Jis patikimas, gali atlaikyti didelius patobulinimus – svarbu piloto piniginė atlaikytų, – juokėsi pašnekovas. – Nikolass liks ištikimas amerikietiškam LSX varikliui.“

Priklausomai nuo trasos, kurioje bus varžomasi, bus koreguojama ir kiekvieno bolido galia. Tad priklausomai nuo poreikio, „IRT-OlyBet“ komandos automobilių galia sieks nuo 300 iki 1000 AG.

REKLAMA

„Aurimo Vaškelio dabar surenkamas automobilis gali pasiekti ir 1200 AG ribą, bet, deja, nėra tokių padangų, kurios šį žvėrį išlaikytų varžybose stabilų trasoje“, – paaiškino komandos vadovas.

Nori išbandyti lietuviškas trasas

Šiemet prie „IRT-OlyBet“ komandos prisijungęs Aurimas Vaškelis kalbėdamas renginyje neslėpė, kad jau buvo netekęs motyvacijos ir noro varžytis. Visgi kvietimas tapti komandos narių padarė savo: noro varžytis dabar – su kaupu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Dabar jaučiuosi taip, lyg iš naujo pradėčiau savo karjerą. Bent jau entuziazmo prasme“, – pusiau rimtai, pusiau juokais sakė jis.

Į „IRT-OlyBet“ pristatymo renginį akį traukiančiu „Lamborghini“ atvykęs Nikolass Bertans neslėpė, jog itin džiaugiasi tapęs šios komandos dalimi. Pasak jo, drąsiai galima sakyti, kad lietuvių suburta komanda yra didžiausia Europoje.

REKLAMA

„Pirmiausia norisi su šia komanda šį sezoną gerai praleisti laiką. Be to, labai noriu išbandyti lietuviškas „drifto“ trasas, nes esu girdėjęs, kad jos labai įdomios ir keliančios iššūkių“, – kalbėjo sportininkas, prisipažinęs, kad kol kas labiausiai laukia varžybų „Nemuno žiedo“ trasoje.

Jau šį savaitgalį „IRT-OlyBet“ komandą bus galima išvysti Latvijoje, kur vyks pirmosios Lietuvos „drifto“ čempionato PRO lygos varžybos, taip pat ir antrasis Baltijos šalių „drifto“ čempionato etapas. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų