„Prekybos suaktyvėjimą advento kalendoriais, kurie pagyvina artėjančių švenčių laukimą, fiksavome jau spalio mėnesio pradžioje. Šiuo metu pardavimai toliau auga, o kulminacijos laukiame Juodojo penktadienio prekybos kampanijos metu – kaip ir praėjusiais metais“, – sako Nerijus Mikalajūnas, minėto e. prekybos centro komunikacijos vadovas.
Lietuviai šluoja advento kalendorius
Anot jo, įdomu tai, kad kasmet populiarėja ne tik vaikams, bet ir suaugusiems – tiek vyrams, tiek moterims – skirti advento kalendoriai.
Šiuo metu paklausiausių e. prekybos centro advento kalendorių trejetuką sudaro vaikiškas kosmetikos rinkinys, kalendorius žvejui ir 2024 metų Pasaulio futbolo taurės advento kalendorius, rašoma pranešime spaudai.
Minėto e. prekybos centro duomenimis, pirkėjai šiai prekei vidutiniškai išleidžia 18 eurų. Tuo tarpu Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje, kur veikia tai pačiai grupei priklausantis Marketplace‘as, advento kalendoriui įsigyti vidutiniškai skiriama 27 eurai.
„Artėjančias Kalėdų šventes pranašauja ne tik aktyvi prekyba advento kalendoriais. Mūsų lankytojai jau dairosi ir eglučių, ir kalėdinių lempučių“, – konstatuoja N. Mikalajūnas.