Mobiliųjų telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ pardavimų duomenys rodo smarkiai padidėjusį išmaniųjų telefonų populiarumą tarp Lietuvos gyventojų. Palyginti su 2010 metų sausio mėnesiu, liepą šių telefonų pardavimai išaugo dešimt kartų, o jų dalis tarp visų „Omnitel“ parduotų telefonų sudarė lygiai pusę – 50 procentų.
Remiantis IDC ir „Gartner“ duomenimis, išmaniųjų telefonų dalis bendruose „Omnitel“ telefonų pardavimuose beveik dvigubai viršijo Vakarų Europos lygį ir beveik trigubai – pasaulio vidurkį, kurie atitinkamai yra 28 proc. ir 19 proc.
„Džiaugiamės galėdami vieninteliai Lietuvos rinkoje savo klientams pasiūlyti „iPhone“, taip pat suteikdami palankiausias Lietuvos rinkoje išmaniųjų telefonų su paslaugų paketais įsigijimo sąlygas bei plačiausią Lietuvoje 3,5G ryšio tinklą, kad „Omnitel“ klientai galėtų nevaržomai naudotis išmaniųjų telefonų bei programėlių (angl. applications) teikiamomis galimybėmis“, – sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis.
Drauge stipriai išaugo ir „Omnitel“ perduotų mobiliųjų duomenų kiekis – vien per pirmuosius septynis šių metų mėnesius „Omnitel“ tinkle jų buvo perduota 1,07 mlrd. megabaitų, palyginti su 0,73 mlrd. megabaitų per tą patį laikotarpį 2009 metais.
„Pusantro karto „Omnitel" tinkle išaugusį duomenų srautą didžiąja dalimi lėmė išmaniuose telefonuose įdiegtų paslaugų ir programėlių naudojimas. Populiariausios tarp klientų yra paslaugos, praverčiančios keliaujant ir neturint priėjimo prie kompiuterio – el. paštas, navigacija, orų prognozė, elektroninė bankininkystė, taip pat pramoginės – „Facebook“, „Youtube“, „Omnitel Music Player“, – teigė A. Zabulis.