Lietuvos gyventojai lengvuosius alkoholinius gėrimus vis dažniau perka skardinėse, pranešė akcinė bendrovė „Ragutis“.
AB "Ragutis" tyrimas pagal „AC Nielsen“ pateiktus duomenimis rodo, kad per šių metų sausio ir vasario mėnesius, lyginant su 2006 m. tuo pačiu laikotarpiu, skardinėse parduoto sidro rinkos dalis šoktelėjo nuo 14,6 proc. iki 18,1 proc., alaus skardinėse rinkos dalis išaugo nuo 5,6 proc. iki 9,1 proc., o lengvųjų alkoholinių koktelių – nuo 13,8 proc. iki 15,8 proc.
"Sidras, kokteiliai ir kiti lengvieji alkoholiniai gėrimai sparčiai populiarėja. Tai rodo, kad lietuviai vis dažniau ieško naujovių, jas drąsiai bando ir po truputį kratosi sovietinių gėrimo tradicijų", - tvirtina AB "Ragutis" prekybos ir rinkodaros direktorius D. Rutkauskas.