Prieš pusantrų metų į Lietuvą pritraukusi Vokietijos sportinių automobilių gamintoją „Porsche“ koncerno įgaliotoji atstovė „Prime Auto“ plečiasi. Bendrovė atidarė didžiausią ir moderniausią gamintojo centrą Baltijos šalyse. Bendrovės vadovas Jonas Jokštys portalui tv3.lt tikino, kad Lietuvoje galima stebėti prabangos prekių pardavimų atsigavimą, todėl toks žingsnis buvo savalaikis.
„Vartotojai šiandien gali pasigirti panašiomis pajamomis kaip ir prieš krizę. Tačiau tuomet pastebėdavome, kad žmonės neskaičiuodavo ir automobilius rinkdavosi su pilna komplektacija. Šiandien vartojimas yra nuosaikesnis, nors negalėtumėme pasakyti, kad žmonės turi mažiau pinigų. Tiesa, anksčiau pirkėjų ratas buvo platesnis: nuo netikėtai praturtėjusių statybininkų iki vidutinių įmonių darbuotojų“, - pastebi jis.
J. Jokštys sutinka su tuo, kad padidėjęs susidomėjimas naujais sportiniais automobiliais yra baigiančios atsitiesti rinkos ženklas, tačiau „Porsche“ atstovybėje Lietuvoje tokie modeliai kaip 911, „Cayman“ ar „Boxter“ sudaro tik 15 proc. visų parduodamų modelių. Vis dėlto, galima pasidžiaugti, kad ši rinka Lietuvoje yra palaikoma tautiečių, mat baltarusiai, kurie tipiškai yra laikomi vieni iš svarbiausių Lietuvos prabangos sektoriaus dalyvių, Minske taip pat turi autorizuotą gamintojo atstovybę.
Atsigavimo ženklus demonstruoja ne tik kylantis parduodamų automobilių kiekis, bet ir keliami didesni reikalavimai jo priežiūrai.
„Pardavimai Lietuvoje toliau auga ir nuo 2015 metų pradžios jau pardavėme 56 automobilius – tik dešimčia mažiau nei pernai per visus metus “, – teigė „Porsche“ centro pardavimų vadovas A. Meliauskas.
Tuo tarpu naujajame centre serviso erdvė yra dar didesnė už ekspozicijų salę – joje vienu metu galima aptarnauti iki 9 automobilių. Šiam skyriui vadovauja vienas žinomiausių šalies automobilių sporto atstovų – Robertas Kupčikas.
Statinys yra pirmasis „Porsche“ centras regione, kuris atitinka neseniai koncerno atnaujintus reikalavimus. Architektūrine prasme, siekiant didžiausią dėmesį suteikti automobiliams, apatinė pastato dalis sukonstruota kaip stiklinė berėmė vitrina – sutemus atrodo tarsi pastato nebūtų, o automobiliai stovi apšviesti po atviru dangumi. Į jo statybas investuota 3,5 mln., planuojama, kad investicija atsipirks per dešimtmetį.