• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis moterų, palyginusios save su drabužius demonstruojančiais modeliais, gali tik apmaudžiai atsidusti – lieknos it smilgos manekenės nė iš tolo neprimena vidutinės „statistinės“ moters figūros.

Daugelis moterų, palyginusios save su drabužius demonstruojančiais modeliais, gali tik apmaudžiai atsidusti – lieknos it smilgos manekenės nė iš tolo neprimena vidutinės „statistinės“ moters figūros.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tačiau vis daugiau drabužių gamintojų ir mados namų renkasi apvalesnių formų modelius, rašo adweek.com. Štai kompanijos „H&M“ vasaros drabužių ir maudymosi kostiumėlių kolekciją šiemet reklamuos putlios krūtinės ir apvalių klubų tamsiaplaukė, 40-o dydžio drabužius nešiojanti amerikietė Jennie Runk.

REKLAMA

Kaip ir daugelis kitų įmonių, „H&M“ yra sulaukę kritikos dėl pernelyg liesų ir „nesveikai atrodančių“ merginų savo reklamose, bet pasirinkę Jennie tikina, kad ji buvo tiesiog geriausias variantas jų kampanijai: „Mūsų tikslas nėra perteikti kokią nors žinią ar parodyti idealo, bet rasti modelį, kuris įkvepiančiai ir ryškiai pademonstruotų kolekciją“, – sakė įmonės atstovė Jennifer Ward.

„H&M“ reklamos kampanija su modeliu Jennie Runk – nuotraukų galerijoje:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų