• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praeitais metais į Lietuvos rinką žengęs mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ vis dar bando įsitvirtinti šioje šalyje. Norint susidaryti vaizdą, ar Lietuvos gyventojai priima naująjį prekybos tinklą, „Lidl“ rengia pirkėjų apklausas ir dalinasi jų rezultatais.  

17

Praeitais metais į Lietuvos rinką žengęs mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ vis dar bando įsitvirtinti šioje šalyje. Norint susidaryti vaizdą, ar Lietuvos gyventojai priima naująjį prekybos tinklą, „Lidl“ rengia pirkėjų apklausas ir dalinasi jų rezultatais.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad naujausios apklausos metu, atsakydami į klausimą apie kasdienius apsipirkimo įpročius 11 proc. Lietuvos „Lidl“ parduotuvėse kalbintų pirkėjų nurodė apsiperkantys tik šiame prekybos tinkle. Iš viso prekybos tinklo surengtoje apklausoje dalyvavo 27 821 šalies gyventojas.

REKLAMA

Palyginimui – 2016 m. rugpjūtį tyrimų bendrovės „Nielsen“ atliktoje apklausoje 8 iš 10 lietuvių teigė jau lankęsi „Lidl“, o kas trečias iš išmėginusiųjų šį prekybos tinklą Lietuvoje teigė, kad „Lidl“ tapo viena iš parduotuvių, kurioje apsiperka reguliariai, rašo prekybos tinklo atstovai.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo 2016 m. lapkričio iki 2017 m. vasario pabaigos „Lidl“ parduotuvėse Lietuvoje vykdytos apklausos, kuri aprėpė ir kitus klausimus apie apsipirkimo įpročius, tikslas – praėjus pusmečiui nuo prekybos veiklos šalyje pradžios, iš pirmų lūpų išgirsti pirkėjų įspūdžius ir pageidavimus, kurie reikalingi tobulinant prekybos tinklo veiklą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atsakant į klausimą, kas svarbiausia perkant būtiniausias prekes, pirkėjams siūlyta nurodyti iki 3 reikšmingiausių aspektų. 61 proc. apklaustųjų nurodė kainą. Antras populiariausias atsakymas – kokybė (46,1 proc.).

REKLAMA

28,5 proc. respondentų teigė, jog „Lidl“ parduotuvėje, kurioje ir dalyvavo apklausoje, apsiperka kartą per savaitę, o 47,9 proc. nurodė čia užsukantys ir dažniau.

„Mūsų pirkėjai pastebėjo ir pamėgo tai, kas yra didžiausia „Lidl“ stiprybė ir veiklos pagrindas – siūlyti geriausią kokybę palankiausia kaina rinkoje, – sakė Agnė Gaižauskiene, bendrovės „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė. – Tai – itin svarbus mūsų darbo įvertinimas. Nuoširdžiai dėkojame pirkėjams už pasitikėjimą ir kasdien siekiame jį pateisinti siūlydami patrauklų asortimentą ir malonią apsipirkimo patirtį.“

REKLAMA

Pirmosios apklausos, surengtos Kaune, atskleidė būtinybė įtraukti į klausimyną daugiau atsakymų variantų. Papildžius anketą, apklausa vykdyta kituose miestuose. Tad artimiausiu metu ji bus kartojama Kauno „Lidl“ parduotuvėse apklausa, o gauti rezultatai papildys galutinius.

Šią savaitę prekybos tinklas „Lidl“ pradėjo naują komunikacijos kampaniją „Viena šalis, viena kaina“. Jos tikslas – informuoti visuomenę apie „Lidl“ prekybos sistemos ypatumus. Tarp jų yra aiški bei skaidri kainodara – visose šio tinklo parduotuvėse mūsų šalyje tų pačių prekių kainos yra vienodos. Šiuo metu net 50% nuolatinio „Lidl“ parduotuvių asortimento, t. y. kas antros prekės kaina yra žemesnė nei 1 euras.

Šiuo metu Lietuvoje yra  25 „Lidl“ parduotuvės, įsikūrusiose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje bei Panevėžyje. Prekybos tinklas tęsia plėtrą šalyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų