Pasak LG pasaulinės komunikacijos skyriaus vadovo Keno Hongo (Keno Hono), sprendimas nutraukti prekybą mobiliaisiais telefonais Baltijos šalyse numatytas LG strategijoje, kuria įmonė siekia stiprinti savo pozicijas Europos regione.
Jo teigimu, iš įgaliotų platintojų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje įsigytų LG mobiliųjų įtaisų garantinis aptarnavimas bus atliekamas iki jų tarnavimo laiko pabaigos.
Pasak portalo, pasitraukti iš Baltijos šalių rinkos LG greičiausiai paskatino prasti pardavimų rodikliai. Rinkos tyrimų įmonės „GfK Retail and Technology“ duomenimis, šių metų pirmąjį ketvirtį LG išmaniesiems telefonams Baltijos šalyse teko 10,2 proc. rinkos.
„Geenius“ taip pat pranešė, kad, jo duomenimis, sprendimas nedaro jokio poveikio kitiems LG produktams, kaip antai televizoriams, skalbyklėms ir kitoms prekėms.