• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvieną kartą, kai gamintojas pristato atnaujintą arba visiškai naują modelį – tai būna laikoma gera naujiena. Tik ne šį kartą.
„Lexus“ pristačiusi modernizuotą „IS“ sedaną turėtų pradžiuginti šios markės gerbėjus, tačiau tuo pačiu juos ir nuliūdins. Sulig šiuo „Lexus IS“ pasirodymu, japoniškas sedanas atsisveikina su Europos rinka.

Kiekvieną kartą, kai gamintojas pristato atnaujintą arba visiškai naują modelį – tai būna laikoma gera naujiena. Tik ne šį kartą.
„Lexus“ pristačiusi modernizuotą „IS“ sedaną turėtų pradžiuginti šios markės gerbėjus, tačiau tuo pačiu juos ir nuliūdins. Sulig šiuo „Lexus IS“ pasirodymu, japoniškas sedanas atsisveikina su Europos rinka.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lexus IS F-Sport


Priežasčių palikti senąjį žemyną yra ne viena ir ne dvi, tačiau didžiausia problema yra mažytė „Lexus IS“ paklausa. Praėjusiais metais, net 80 procentų parduotų automobilių dalį Europoje sudarė SUV tipo ratuočiai. Net jeigu pamirštume visureigiškos išvaizdos automobilius, europiečiai, regis, yra labiau susidomėję „Lexus ES“ modeliu, o ne „Lexus IS“.
Kadangi „Lexus IS“ nebeturės patenkinti europiečių poreikių, ilgametis 3 serijos BMW analogas susikoncentruos į Jungtinių Valstijų rinką, kurioje japoniški sedanai turi ištikimą pirkėjų ratą.
Po kardinaliai pasikeitusia išvaizda slypi dabar gaminamo „Lexus IS“ platforma. Vis dėlto, „Lexus“ skyrė nemažai resursų tobulinant saugumo sistemas bei visapusiškai pakeičiant pakabos sistemas, kurios dabar turėtų suteikti jausmą, jog vairuojate sportišką sedaną. Tokį, dėl kurio norėtųsi iškeisti 3 serijos BMW ar bet kurį kitą analogą.

REKLAMA

Lexus IS F-Sport


Tuo tarpu automobilio viduje pokyčių gerokai mažiau. Na, jame neišvysite tokių kardinalių pasikeitimų, bet galbūt tai „Lexus“ vairuotojai norės laikyti privalumu, nes prietaisų išdėstymas išliko kone identiškas. Išskyrus didesnį multimedijos ekraną, rimtesnių, ryškesnių vizualinių pokyčių jame neišvysite.
Nuo šiol „Lexus IS“ bus siūlomas su keliais skirtingais benzininiais varikliais. Modelių gamos apačioje tūnos versija su 2 litrų, 240 arklio galių išvystančiu motoru ir 6 laipsnių automatine pavarų dėže. Vienu laipteliu aukščiau rasime „IS350“ versiją, kuri turės 6 cilindrų, 3,5 litro darbinio tūrio agregatą, gebantį išvystyti 311 arklio galių. Pastaroji bus siūloma su galinių arba visų keturių varančiųjų ratų  pavara bei 8 laipsnių automatine pavarų dėže.
Atnaujintas modelis Jungtinėse Valstijose pasirodys šių metų pabaigoje. Ir tikėtina, jog kitąmet Lietuvoje. Tik ne „Lexus“ atstovybėje, o Klaipėdos jūrų uoste.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų