Priežasčių palikti senąjį žemyną yra ne viena ir ne dvi, tačiau didžiausia problema yra mažytė „Lexus IS“ paklausa. Praėjusiais metais, net 80 procentų parduotų automobilių dalį Europoje sudarė SUV tipo ratuočiai. Net jeigu pamirštume visureigiškos išvaizdos automobilius, europiečiai, regis, yra labiau susidomėję „Lexus ES“ modeliu, o ne „Lexus IS“.
Kadangi „Lexus IS“ nebeturės patenkinti europiečių poreikių, ilgametis 3 serijos BMW analogas susikoncentruos į Jungtinių Valstijų rinką, kurioje japoniški sedanai turi ištikimą pirkėjų ratą.
Po kardinaliai pasikeitusia išvaizda slypi dabar gaminamo „Lexus IS“ platforma. Vis dėlto, „Lexus“ skyrė nemažai resursų tobulinant saugumo sistemas bei visapusiškai pakeičiant pakabos sistemas, kurios dabar turėtų suteikti jausmą, jog vairuojate sportišką sedaną. Tokį, dėl kurio norėtųsi iškeisti 3 serijos BMW ar bet kurį kitą analogą.
Tuo tarpu automobilio viduje pokyčių gerokai mažiau. Na, jame neišvysite tokių kardinalių pasikeitimų, bet galbūt tai „Lexus“ vairuotojai norės laikyti privalumu, nes prietaisų išdėstymas išliko kone identiškas. Išskyrus didesnį multimedijos ekraną, rimtesnių, ryškesnių vizualinių pokyčių jame neišvysite.
Nuo šiol „Lexus IS“ bus siūlomas su keliais skirtingais benzininiais varikliais. Modelių gamos apačioje tūnos versija su 2 litrų, 240 arklio galių išvystančiu motoru ir 6 laipsnių automatine pavarų dėže. Vienu laipteliu aukščiau rasime „IS350“ versiją, kuri turės 6 cilindrų, 3,5 litro darbinio tūrio agregatą, gebantį išvystyti 311 arklio galių. Pastaroji bus siūloma su galinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavara bei 8 laipsnių automatine pavarų dėže.
Atnaujintas modelis Jungtinėse Valstijose pasirodys šių metų pabaigoje. Ir tikėtina, jog kitąmet Lietuvoje. Tik ne „Lexus“ atstovybėje, o Klaipėdos jūrų uoste.