REKLAMA
REKLAMA
Kaip ir įspūdingo grožio kupė, sulankstomą stogą turintis kabrioletas bus varomas išskirtinai 5 litrų, 8 cilindrų atmosferiniu varikliu. Nors gamintojas į kabrioletą montuojamo variklio parametrų neatskleidė, tačiau vargu ar „LC 500“ kabriolete jis pasižymės didesniu pajėgumu. Tad ko jūs ir mes galime tikėtis? 477 arklio galių ir 540 Nm sukimo momentą.
„Lexus“ pabrėžia, jog kabrioletas turi iš keturių sluoksnių minkštą stogą, kuris buvo sukurtas taip, kad išlaikytų kupė nuožulnaus stogo linijos dizaino motyvą. Be to, nenaudojamas joks atraminis rėmas, kuris persimatytų per audinį, o stogo audinys buvo parinktas ir pagamintas taip, kad būtų pagerinta garso izoliacija bei užtikrinamas optimalus įtempimas, siekiant išvengti audinio raukšlių.
Dėl galinės pakabos skersinės sijos atramos išdėstymo ir formos padidėjo automobilio konstrukcinis tvirtumas. Atrama pagaminta iš lengvojo lydinio aliuminio, siekiant sumažinti jos pridėtinį svorį, o važiavimo patogumui yra pritaikyta sklendė. Kitos atramos, esančios po korpusu, pagamintos iš magnio ir aliuminio, todėl pasiektas maksimalus tvirtumas ir lengvumas.
„Lexus“ kabrioletas „LC 500“ bus eksponuojamas Los Andželo automobilių parodoje, kuri vyksta nuo lapkričio 18 d. iki gruodžio 1 d. Planuojama pardavimų pradžia – 2020-ųjų vasara.
GALERIJA
REKLAMA