Jei kažkada buvo kalbama apie „Audi“ apėmusią didžiulių radiatoriaus grotelių maniją, tai panašu, kad „Lexus“ tokią dizaino specifiką pakėlė į visai kitą lygį. Kaip ten bebūtų pagaliau turime galimybę peržvelgti pirmąsias japonų automobilių gamintojo kompaktiškojo sedano nuotraukas dar prieš jo debiutą, kuris įvyks ateinančią savaitę Detroito automobilių parodoje.
Dalį stiliaus elementų naujasis sedanas pasiskolino iš vieno įspūdingiausių praėjusių metų koncepcinių modelių „LF-CC“, o labiausiai pastebimas iš jų neabejotinai yra gigantiškos radiatoriaus grotelės automobilio priekyje. Pagal užimamą plotą jos nenusileidžia nedidelio sunkvežimio grotoms, o patys „Lexus“ atstovai galvoja, kad tai suteiks stipresnį prekės ženklo identitetą. Su tuo sunku nesutikti, mat gatvėje šio modelio tikrai nesupainiotume su jokiu kitu.
Dizaineriai taip pat stengėsi vizualiai daugiau svorio perkelti į automobilio galą, o šoninė juosmens linija nuo naujo dizaino priekinių žibintų komplekto link galinių pereina be didelių pakilimų. Kitur galima matyti daug agresyvių, tačiau organiškai įsiliejančių linijų, itin efektingai atrodo iškilęs variklio dangtis ir įdubos ties priekiniais žibintais. Po jai galima rasti į charakteringą prekės ženklui „L“ liniją suformuotus dienos šviesos žibintus.
Viduje naujasis sedanas yra tipiškas „Lexus“ – pernelyg neapkrautas detalėmis ir orientuotas į vairuotoją. Modelis yra platesni ir ilgesnis už senajį IS, taigi teoriškai turėtų būti daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams ir bagažui.
Gamintojo teigimu, netgi priekinės sėdynės dabar yra plonesnės idant kitų keleivių keliams būtų daugiau erdvės. „Lexus“ taip pat žada geresnės kokybės medžiagas ir pavyzdingą surinkimą. Greta to bus įrengti elektrostatiniai jungikliai, kurie įrangą valdyti leis lengvais piršto prisilietimais.
Bus siūloma ir nauja jėgainė – tas pats „LF-CC“ koncepte matytas 2,5 litro darbo tūrio benzininio variklio ir elektros motoro derinys. Maksimali tokios sistemos galia sieks mažiausiai 200AG, o anglies dvideginio emisija neturėtų viršyti 100 g/km. Galiausiai taip pat turėtų pasirodyti ir atvira naujojo IS versija.
„F-Sport“ modeliai, kurie „Lexus“ gamoje atitinka „BMW M-Sport“ seriją arba „Audi S-Line“ versijas – gaus naujas radiatoriaus groteles ir priekinio buferio dizainą, taip pat ir geresnį šoninį prilaikymą suteikiančias sėdynes. Taip pat sportiškiausios IS versijos gaus ir LFA superautomobilio įkvėptą skaitmeninį-analoginį prietaisų skydelį.