Jeigu nuolatos turėdavote priekaištų Lexus automobilių išvaizdai, pamatę naujos kartos GS interjerą galbūt pakeisite nuomonę. Kaip ir daugelis kompanijų, taip ir Lexus neišradinėja dviračio iš naujo ir visų modelių interjerus apipavidalina taip pat.
Neapsigaukite lanksčiomis IS interjero formomis, nes detalės yra bene identiškos. Centrinėje konsolėje surasime didesnį ekraną, šiek tiek platesnes ir ilgesnes oro apipūtimo angas, o klimato kontrolės ir kitų prietaisų mygtukų panelė sumontuota vertikaliai.
Ar daugiau kaip 200.000 litų kainuojančio automobilio interjeras turi trūkumų? Priklauso ar labai priekabus esate. Akylesnę akį turintys pirkėjai pastebės, kad Lexus GS turi keletą mygtukų ir svirtelių iš pigesnių Toyota modelių, tačiau kas liečia surinkimo kokybę, apdailos medžiagas - aukščiausia klasė. Kitaip negu vokiški automobiliai, kurie kartais mėgsta pigesni plastiką paslėpti ten kur akys retai užklysta, japonai tokių išimčių nepadarė.
Keista, bet sėdint priekyje ir gale, apima skirtingi pojūčiai. Nesvarbu, keleivio ar vairuotojo pusėje būtumėte, įsitaisysite labai patogiuose odinėse sėdynėse į kurias tilps net ir stambesnio sudėjimo žmonės.
Gale sėdintys keleiviai nebus tokie patenkinti, jeigu jų ūgis yra daugiau kaip 1 metras ir 90 centimetrų. Kojoms vietoms yra pakankamai, tačiau galvai galėtų būti daugiau vietos. Taip pat gale yra ne trys, bet dvi sėdimos vietos.
Bagažinės tūris taip pat neblogas - 465 litrai. Tai nėra pats geriausias rodiklis klasėje, tačiau keletas didelių krepšių tikrai tilps.
Vis dėlto daugiausiai priekaištų ir pagyrimų nusipelnė Lexus pramogų sistema, kurią reikia valdyti su kompiuterio pelę primenančiu daikčiuku. Kaip ir dauguma įdomių ir dar niekur neišbandytų dalykų, taip ir Lexus sistema priverčia šiek tiek palaužyti galvą. Vis dėlto Audi MMI arba BMW iDrive yra žymiai draugiškesnės vartotojui.
Ne veltui Lexus vadinami hibridinių automobilių lyderiais. Kiekvienas markės modelis turi bent vieną modifikaciją, kurios ratus suka hibridinė jėgainė. GS nėra išimtis.
Į mūsų rankas pateko pati galingiausia ir prabangiausia GS 450h versija, kurios ratus suka 6 cilindrų ir elektrinio variklio tandemas, kurie bendrai išvysto 345 arklio galias ir 620 NM sukimo momentą. Jeigu norėsite ką nors nubausti prie šviesoforo, turėtumėte žinoti, kad GS 450h iki 100 km/val. įsibėgėja per 5.9 sekundės.
Vis dėlto ne viskas yra taip gražu kaip baltame popieriaus lape. Nors įsibėgėjimas iki 100 km/val. įspūdingas, o sukimo momentas šiek tiek kvaršina galvą, tačiau norint iš variklio išspausti šiek tiek daugiau, CVT tipo automatinė pavarų dėžė tikrąją ta žodžio prasme smaugia variklį už kaklo. Stipriau paspaudžiame akceleratorių, CVT automatinę dėžė užkelia variklio sūkius beveik iki maksimumo ir tada galite džiaugtis greitai besikeičiančiais skaičiukais spidometre. Šiek tiek malonumą gadina ir taip, kad didžiausias sukimo momentas pasiekiamas tik ties 4500 aps/min, todėl kiekvieną kartą pasimėgauti galia, teks iš variklio spausti viską.
Tačiau ties šia vieta trumpam sustokime ir leiskite priminti, kad su automobiliu, kuris turi hibridinę jėgainę, reikia elgtis truputėlį kitaip. Gazas-dugnas vairavimo stiliaus teks atsisakyti, tik tokiu atveju hibridinis GS450h pradeda teikti malonumą.
Laikas pakalbėti apie malonesnę hibridinės jėgainės pusę - kuro sąnaudas. 1865 kilogramus sveriantis hibridas šimtui kilometrų suvartos 8-9 litrus degalų. Taip, jūs perskaitėte teisingai! Šešių cilindrų benzininį variklį turintis automobilis šimtui kilometrų mieste suvartos iki 10 litrų benzino. Tai yra labai geras rezultatas!
Kiekvienas sustojimas prie šviesoforo jums nekainuos ne cento, nes pradėjus mažinti greitį įsijungia elektrinis motoras, kuris vėliau taip pat padeda pajudėti iš vietos.
Užmiestyje galima laisvai tilpti į 7-8 litrus šimtui kilometrų, tad prabangus sedanas suvartos beveik tiek pat kuro kaip koks Renault Megane RS ar Volkswagen Golf GTI.
Kaip ir su varikliu, taip ir su automobilio valdymu yra dvi medalio pusės. Nors Lexus akcentuoja atletiškumą, GS nėra pats sportiškiausias automobilis klasėje.
Vairo mechanizmas nėra pats informatyviausias, o staigesniame posūkyje automobilio kėbulas pasvyra truputėlį daugiau negu analogai iš Vokietijos. Nors sedano sukibimas su keliu palieka gera įspūdį, tačiau GS geriau jaučiasi, kai jo nespaudžia į kampą. Lexus GS puikiai sugeria kelio nelygumus, o greitkelyje tikrąja ta žodžio prasme - plaukia. Aukščiausio lygio komfortas!
Sedano važiuoklė puikiai sugeria kelio nelygumus, o tokių ruožų mūsų šalyje yra nemažai. Jeigu jūsų prioritetų sąraše pirmoje vietoje yra komfortas, būtinai apsvarstykite GS kandidatūrą.
Lexus atrodo labiau orientavosi į daug keliaujančius pirkėjus. Jeigu jūsų laukia ilga kelionė nuobodžiame greitkelyje, užteks įsijungti išmanią automatinę greičio palaikymo kontrolę ir atpalaiduoti kojas.
Pavyzdžiui, nustatote greitį ties 110 km/val, atitraukiate kojas nuo pedalo ir su vėjeliu skriejate link galutinio tikslo. Jeigu į jūsų juostą išvažiuos kitas automobilis, išmanioji sistema jį pamatys ir automatiškai sumažins greitį. Jūsų kliūčiai pasitraukus į šalį, GS tai supras ir jūs vėl skriesite 110 km/val. greičiu. Tokiu būdų be didelio nuovargio galima įveikti net labai ilgas distancijas.
Lexus GS nėra pats pigiausias automobilis savo klasėje. Baziniai modeliai taip pat turi 6 cilindrų širdį, tačiau ji išvysto tik 209 arklio galias ir 253 NM sukimo momentą. Mūsų šalyje GS250 kainuoja nuo 155.900 litų.
Bazinėje įrangoje bus 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai, biksenoniniai priekiniai žibintai, oro kondicionierius, lietaus jutiklis, padangų slėgio daviklis, 10 oro pagalvių, 8 colių ekranas, 12 garsiakalbių garso sistema, elektra reguliuojamos sėdynes, automatinė greičio palaikymo kontrolė.
Tuo tarpu pati prabangiausia GS450h modifikacija kainuoja nuo 199.900 litų. Tačiau pridėjus keletą žaisliukų, automobilio kaina gali pakilti iki 280.000 litų, kaip kad buvo su mūsų bandytu modeliu.
Oficialus modelio kainininkas :
Variklis | Komplektacija | Kaina |
2.5 Dual VVT-i 209 AG | GS250 Comfort | 155 900 Lt |
2.5 Dual VVT-i 209 AG | GS250 Executive | 172 470 Lt |
2.5 Dual VVT-i 209 AG | GS250 Luxury | 206 900 Lt |
2.5 Dual VVT-i 209 AG | GS250 President | 232 690 Lt |
2.5 Dual VVT-i 209 AG | GS250 F-Sport | 195 360 Lt |
2.5 Dual VVT-i 209 AG | GS250 F-Sport S | 227 760 Lt |
3.5 LHD 290 AG | GS450h Comfort | 200 550 Lt |
3.5 LHD 290 AG | GS450h Executive | 216 970 Lt |
3.5 LHD 290 AG | GS450h Luxury | 246 350 Lt |
3.5 LHD 290 AG | GS450h President | 278 410 Lt |
3.5 LHD 290 AG | GS450h F-Sport | 240 570 Lt |
3.5 LHD 290 AG | GS450h F-Sport S | 279 240 Lt |
Lexus GS turi tik keturis, bet labai stiprius varžovus, kurie turi savo stipriųjų ir silpnųjų pusių. Sunkiausia užduotis yra išrinkti panašaus galingumo versijas, kurios būtų Lexus GS450h alternatyvos.
Nors Lexus GS450h už savo konkurentus yra galingesnis, tačiau jis tuo pačiu yra sunkiausias. Palyginus su penktos serijos BMW, japoniškas sedanas yra net 180 kilogramų sunkesnis.
Vis dėlto visi automobiliai turi vieną ir labai bjaurų bruožą - dideles papildomos įrangos kainas. Tad norint automobilius aprūpinti norimais žaisliukais, galutinė kaina gali išaugti iki 230-250.000 litų.
Lexus kurdami naująjį GS nusprendė sujungti Daktaro Džekilo ir Pono Haido asmenybes į vieną. Nors pasiutusi Pono Haido pusė nėra tokia efektinga kaip norėtųsi, tačiau savo darbą puikiai atlieka Daktaras Džekilas. Pamirškite sportiškumą, kuriuo šiais laikais apsėstas kiekvienas gamintojas. Lexus GS yra vienas komfortiškiausių ir rafinuočiausių automobilių klasėje, kuris jūsų neišvargins net ir po 1000 kilometrų kelionės.
Nors galios šiam automobiliui tikrai netrūksta, tačiau norėtųsi, kad atkinsono ciklu veikiantis ir daugybę potencialo turintis variklis atsikratytų CVT tipo automatinės pavarų dėžės ir vietoj jos atsirastų nuostabi ZF specialistų sukurta transmisija, kurią naudoja BMW ir Jaguar.
Jeigu daugybę problemų sudaro dyzelinio variklio nebuvimas, reiškia atėjo metas susipažinti su hibridinėmis jėgainėmis.