Kinijos bendrovė „Lenovo“, kuri praėjusiais metais pademonstravo didžiausią augimą tarp asmeninius kompiuterius gaminančių kompanijų, ketina dar daugiau dėmesio skirti planšetiniams kompiuteriams ir kitiems mobiliesiems įrenginiams, skirtiems naršymui internete. Ši rinka plėtojasi taip greitai, kad „Lenovo“ vadovai nusprendė, jog atėjo laikas įkurti atskirą padalinį, kuris kurs tokius įrenginius.
Naujas padalinys „Mobile Internet and digital home division“ sutelks dėmesį planšetinių kompiuterių, išmaniųjų telefonų ir kitų prie interneto prijungiamų įrenginių (pavyzdžiui, televizorių) gamybai. Ekspertai prognozuoja spartų planšetinių kompiuterių rinkos augimą. Pagal „Gartner“ prognozes, šiais metais bus realizuoti 55 milijonai planšetinių kompiuterių. Manoma, kad kaip ir anksčiau, didžiausią dalį šioje rinkoje užims „iPad“ kompiuteriai. Kitų aparatų bus parduota 10-15 milijonų.
Praėjusioje elektronikos parodoje „CES 2011“ „Lenovo“ pademonstravo „Android“ planšetinį kompiuterį „LePad“, galintį virsti nešiojamuoju kompiuteriu. Kinijos rinkoje jį bus galima įsigyti pirmąjį šių metų ketvirtį pavadinimu „IdeaPad U1“.
Naujo „Lenovo“ padalinio vadovu taps Liu Džunas, iki šiol vadovavęs „Lenovo Product Group“.