Aleksandras Čikaidze, „Pepco“ Baltijos regiono operacinės veiklos vadovas tv3.lt pasakoja, kad tik atidarius parduotuvę žmonės rinkosi vangiai, tačiau po valandos srautas kur kas suintensyvėjo ir buvo pranokti visi lūkesčiai. „Seniai tokias eiles teko matyti“, – sako A. Čikaidze.
„Manau, kad šiandien išlaikysime tą pirkėjų srautą ir, nepabijosiu pasakyti, jis dar net didės. Kadangi baigsis darbo dienos laikas, tai, manau, kad pietinis ir vakarinis srautas bus ženkliai didesnis“, – pridėjo A. Čikaidze.
Jis patikino, kad parduotuvėse „lenkiškos“ kainos laikysis visą laiką. Skirtumai galimi tik kelių centų, dėl valiutos konvertavimo. Be to, nebus siekiama po mėnesio ar po kelių prekių kainas pradėti kelti.
„Vienareikšmiškai kainos tik konvertuojamos. Tai yra mūsų nuolatinė tvarka, kurią palaikome jau septyniose šalyse ir šiandien startuojame jau aštuntoje šalyje Lietuvoje. Tikrai nepradės brangti prekės“, – sako A. Čikaidze.
Tinklo parduotuvėse pirkėjams siūlomos prekės už mažą kainą. Pavyzdžiui, „Pepco“ parduotuvėse moteriškos tamprės kainuoja nuo 3,99 EUR, mergaitiškos tamprės 2,49 Eur, moteriška palaidinukė – 2,49 EUR, džinsinės kelnės berniukams – 4,99 EUR, antklodė – 2,49 EUR, vyriška palaidinė apie 5 Eur, vyriškas megztinis – 11,99 Eur, berniukiškas džemperis – 4,99 Eur. Daugiau kainų – nuotraukų galerijoje.
A. Čikaidze pasakoja, kad pirmiausia atsidaryta Marijampolėje todėl, kad buvo pasiūlytos tinkamos patalpos, o taip pat tai labai patogi vieta logistiškai – šalia Lenkijos siena, iš kur vežamos prekės. Taip pat siekiama orientuotis ne tik į didmiesčių gyventojus, bet ir mažesnių miestelių gyventojus.
Intensyvesnė plėtra numatoma kitų metų pavasarį.
„Iš tikrųjų norėčiau pasidžiaugti, kad patalpų ieškojimo procesas labai sklandžiai vyksta. Patys savininkai skambina ir siūlo patalpas, dėl to neturime jokių problemų. Spartesnę plėtrą pastebėsite jau pavasarį. Pavasarį žengsime į Vilnių, Kauną, Alytų, Panevėžį ir kitus miestus. Mūsų busi intensyvi plėtra, nes per tris metus planuojame atidaryti ne mažiau nei 50 parduotuvių, tai per mėnesį tikrai bus tų atidarymų“, – tikina A. Čikaidze.
Pasak jo, problemų nebuvo ieškant ir darbuotojų. Užteko vienos dienos, kad būtų surinktas 13 žmonių kolektyvas Marijampolėje. Darbo skelbimai ir atrankos į „Pepco“ parduotuves kituose miestuose prasidės po Naujųjų metų.
Per trejus metus Lietuvoje ketinama įdarbinti daugiau kaip 400 žmonių.
„Pepco“ parduotuvėse pirkėjai ras 30 grupių prekių asortimentą, kurį sudaro rūbai vaikams, moterims ir vyrams, apatinis trikotažas, aksesuarai, žaislai, dekoracijos, tekstilė ir prekės namams ir kt. Apie 60 proc. „Pepco“ asortimento sudaro drabužiai (įskaitant avalynę ir apatinį trikotažą), apie 40 proc. – kitos prekės.
Apie savo planus žengti į Lietuvos rinką „Pepco“ paskelbė 2017 m. gegužę. Nuo to laiko tinklas ėmėsi įgyvendinti savo plėtros tikslus, kuriuose numatyta atidaryti 50 parduotuvių Lietuvos miestuose, turinčiuose ne mažiau kaip 10 000 gyventojų ir sukurti 400 darbo vietų. Šiuo metu prekės ženklas didžiausią dėmesį skiria savo pirmųjų 12 parduotuvių atidarymams, kurie planuojami per artimiausius dvylika „Pepco“ veiklos Lietuvoje mėnesių.
„Pepco“ yra Europos mažmeninės prekybos tinklas savo pirkėjams už mažą kainą siūlantis viską, ko jiems reikia šeimai aprengti bei namams. „Pepco“ šiuo metu valdo daugiau nei 1200 parduotuvių Čekijoje, Kroatijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje ir Rumunijoje. 2004 m. veiklą Lenkijoje pradėjęs prekybos tinklas, kuriame dirba daugiau kaip 11 000 darbuotojų, sukėlė didžiulį pirkėjų susidomėjimą ir išplėtė savo veiklą Rytų bei Vidurio Europoje. Kas mėnesį „Pepco“ parduotuvėse Europoje apsilanko daugiau nei 11 mln. pirkėjų.