Lenkijos degtinės gamintojas „Sobieski“ siekia įsijungti į pasaulinę kovą dėl geriausio degtinės prekinio ženklo, skelbia „Warsaw Business Journal“.
Pranešama, kad „Sobieski“ jau dabar patenka tarp dešimties geriausiai parduodamų pasaulio degtinių. Be to, šios degtinės prekinis ženklas šiuo metu vystosi sparčiausiai. „Mūsų tikslas yra iš 7 vietos pasaulinėje rinkoje užkopti į antrąją poziciją. Tokiu būdu mes nusileistume tik „Smirnoff“ degtinei bei aplenktume tokius prekinius ženklus kaip „Absolut“, „Nemiroff“ bei „Finlandia“ – teigia „Sobieski grupės“ finansų direktorius Dariusias Jamiola.
Jei planas būtų įvykdytas, kompanijos pardavimai nuo dabartinių 2 mlrd. zlotų išaugtų iki 2,5 mlrd. „Sobieski“ degtinė šiuo metu pardavinėjama 15 pasaulio rinkų, tačiau kompanija siekia plėstis į tokias rinkas kaip Rusija bei Ukraina. Vien Rusijoje kompanija turi didelę nišą.
Kaip neseniai rašė „Foreign Affairs“, dešimtojo dešimtmečio pabaigoje per metus vienas suaugęs rusas suvartodavo 10,7 litrų alkoholio (JAV – 8,6 litro, Didžiojoje Britanijoje – 9,7 litro). 2004 metais alkoholio suvartojimas Rusijoje išaugo iki 14,5 litro. Net dėl 18 proc. 25-54 metų vyrų mirčių kaltas yra alkoholizmas.