Sausio 23–26 dienomis vykstantis žaidimas naudoja kompiuterinį karinių veiksmų imitavimo modelį „HEGEMON Baltic Campaign“, o jo tikslas – padidinti regiono ir Aljanso supratimą apie Rusijos karinės grėsmės Baltijos šalims ir Lenkijai pobūdį, nurodo jį organizuojantis lenkų Kazimierzo Pulaskio fondas ir amerikiečių Potomako fondas.
Tokio pobūdžio taktinis žaidimas Lenkijoje vyksta pirmąjį kartą.
Ph.Breedlove'as antradienį sakė Lenkijos naujienų televizijai TVN24, kad šio žaidimo pagrindinis tikslas – praktiškai patikrinti, kaip būtų įgyvendinami NATO gynybos planai priešo agresijos atveju.
„Kai kada, kai kuriame, rašome planus ir juos apjungiame į vieną visumą, vertiname pajėgų struktūrą ir jų išdėstymą, mums atrodo, kad viskas yra gerai. Tik kai visa tai patikriname taktiniame žaidime arba imituojame (kompiuteriu) ... pamatome dalykus, kurių kitaip nebūtume įžvelgę“, – aiškino jis.
Kitaip negu pratybos, kuriose dalyvauja realios pajėgos, taktiniai žaidimai yra imituojami virtualiai. Jų metu vadai, gaunantys informaciją apie sąlyginio priešininko pajėgas ir jų veiksmus, priima atitinkamus atsakomuosius sprendimus. Ph.Breedlove'as aiškino, kad pratybos ir kariniai žaidimai yra „visiškai skirtingos priemonės, bet abi – labai svarbios“.
„Imitavimas yra iššūkis protui, o poligonas – iššūkis kūnui“, – sakė generolas.
Šio taktinio žaidimo ataskaita bus pateikta Lenkijos gynybos ministrui Antoni Macierewicziui ir viceministru Tomaszui Szatkowskiui, atsakingam už Strateginės gynybos apžvalgos parengimą.