1995 metais pristatytas automobilis buvo pardavinėjamas ne visose, bet tik keliose Europos šalyse. Tačiau šis modelis leido sustiprinti ir pagerinti „Honda“ markės įvaizdį automobilių entuziastų tarpe. Kai automobilių tema rašantys žurnalistai pradeda kalbėti apie greičiausią priekiniais ratais varomą automobilį, kuris dėvi „Honda“ markės ženkliuką, tai automatiškai padeda reklamuoti nuostabų produktą.
Michaelis apie šį automobilį sužinojo būtent iš tuometinių žurnalų. Lenkijoje tuo metu šių automobilių nebuvo, todėl vienintelis informacijos šaltinis buvo tuometiniai žurnalai. Vos tik gavęs galimybę, vyrukas įsigijo „DC2 Integra“ ir pradėjo ją ruošti „Time Attack“ renginiams kartu su „JHM Racing Team“. Rezultatai buvo tikrai neblogi, tačiau po maždaug trejų metų „drožimo“, Michaelis nusprendė atleisti vadeles ir sugrąžinti „Integra“ į civilizuotesnį stovį.
Variklis modifikacijų turi nedaug, nes „B18C6“ ir taip turėjo pakankamai galios - 190 AG. 1.8 litro motoras gavo „Mugen“ oro įsiurbimo sistemą, „Fidanza“ smagratį ir „Exedy“ kolektorių. Po šių modifikacijų, automobilio variklio galia padidėjo iki 209 AG ir 186 NM.
Važiuoklėje slypi „Buddy Club P1“ komponentai, 330 mm stabdžių diskai, „Ferodo“ kaladėlės ir „Brembo“ suportai.
Interjere slypi dvi „Recaro“ sportinės sėdynes su trijų taškų diržais. Michaelis teigia, kad standartinės sėdynes iš automobilio buvo išmestos tą pačią minutę, kai „Integra“ atkeliavo į garažą. Taip reikėtų paminėti „Sparco“ vairą, „Rota Grid“ ratlankius, kurių plotis priekyje 8J ir gale 9J.
Kalbant apie automobilio eksterjerą - pakeitimų nedaug. automobilis turi standartinės „Type R“ kėbulo detales. Michaelis tik pridėjo galinį difuzorių, galinius žibintus perdažė raudona spalva ir viskas.
Michaelis šį automobilį turi nuo 2009 metų ir net nesiruošia jo parduoti. Kaip sako pats Michaelis - „Kiekvieną kartą šį automobilį įsimyli iš naujo“.
Sunku nesutikti. Tokios gražios „Integra Type R“ nematėme jau seniai.
Nuotraukų autorius - Sebastiano Sztembergo.