Dėka smalsuolio Robbie‘o Gonzalezo iš „io9“, į paskutinįjį klausimą buvo atsakyta. Neradęs jokio konkretaus atsakymo interneto forumuose, jis nusprendė surasti „Boeing 737“ lėktuvo priežiūros vadovą „Wikileaks“ svetainėje ir susisiekti su Marlowe‘u Moncuru, technologijų vadovu „GKN Aerospace“, pasaulyje lyderiaujančia lėktuvų keleivių salono langų dizainą kuriančia kompanija.
Kaip jau tikriausiai ir buvo galima nuspėti, skylutės languose yra susijusios su slėgio reguliavimu.
R. Gonzalezas sužinojo, kad dauguma salono langų yra pagaminti iš išorinės, viduriniosios ir vidinės plokščių. Visos jos yra pagamintos iš ypatingai stipraus plastiko. Įprastai, paslaptingosios mažos skylutės yra viduriniame sluoksnyje.
Tik išorinis ir vidinis sluoksniai yra svarbūs lėktuvo konstrukcijai. Nors nelaimės atveju, vidinė plokštė tampa papildoma apsaugos priemone, įprastinė jos funkcija yra apsaugoti kitus du lango sluoksnius.
Skrendant 10,6 km aukštyje, oro slėgis nukrenta iki tokio lygio, kuriame žmogus kaip mat praranda sąmonę, taigi tinkamas slėgis yra palaikomas dirbtinai. Tačiau norint padidinti slėgį lėktuve, jo struktūra turi būti pakankamai stipri, kad išlaikytų skirtumą tarp slėgio viduje ir išorėje.
Išorinis lango sluoksnis yra pats storiausias ir svarbiausias, nes išlaiko visą salono slėgį. Kaip teigia R. Gonzalezas, nedidelė skylutė viduriniame sluoksnyje yra lyg vožtuvas, išlyginantis slėgio skirtumus tarp oro keleivių salone ir oro tarp išorinio ir vidurinio lango sluoksnių. Paprastai tariant, skylutė užtikrina, kad visą slėgį laikytų tik stipriausias, išorinis lango sluoksnis. Taip užtikrinama, kad nelaimės atveju, vidurinė plokštė liks sveika.
Na, ši problema išspręsta, o dabar keliaukite išsiaiškinti, kaip sukurti ilgalaikę branduolinę sintezę.