Buvo pradėtas tyrimas dėl šio incidento, kuris įvyko po virtinės kitų atvejų, kai orlaiviai vos nesusidurdavo su bepiločiais skraidančiais aparatais. Manoma, kad toks susidūrimas buvo pirmasis Didžiojoje Britanijoje.
Lėktuvas „Airbus A320“, kuriame buvo 132 keleiviai ir penki įgulos nariai, buvo labai arti Hitrou oro uosto, kai įvyko tas susidūrimas. „Iš Ženevos į Hitrou oro uostą skridusio lėktuvo pilotas pranešė policijai manantis, kad į orlaivį rėžėsi bepilotė skraidyklė“, – sakė viena Londono policijos atstovė.
„Tas lėktuvas saugiai nusileido Hitrou 5-ajame terminale. Paaiškėjo, kad kažkoks objektas, kaip manoma, bepilotė skraidyklė, rėžėsi į orlaivio priekį“, – pridūrė ji. „British Airlines“ atstovas sakė, kad nusileidęs lėktuvas buvo apžiūrėtas ir kad jam buvo leista skristi kitu reisu.
Per šešis mėnesius – 23 incidentai
Britanijos skrydžių saugumo agentūra „UK Airprox Board“ praeitą mėnesį nurodė, kad per praeitų metų šešis mėnesius nuo balandžio iki spalio buvo užfiksuoti 23 incidentai, kai orlaiviai vos nesusidūrė su dronais. Per vieną iš tų incidentų, įvykusį rugsėjo 22 dieną, lėktuvo „Boeing 777“ įgula pranešė vos išvengusi susidūrimo su praskrendančia skraidykle, laineriui kylant.
Tyrėjai padarė išvadą, kad dronas buvo tame pačiame aukštyje kaip laineris ir kad jie prasilenkė 25 metrų atstumu. Praėjus vos kelioms dienoms, rugsėjo 30-ąją, kita skraidyklė buvo atsidūrusi vos už kelių metrų nuo lėktuvo „Airbus A319“, kuris leidosi Hitrou oro uoste.
„Buvo tik laiko klausimas, kada įvyks susidūrimas su bepilote skraidykle, žinant, kad daugybę jų skraidina mėgėjai, nesuprantantys pavojų ir taisyklių“, – sakė Britanijos avialinijų pilotų asociacijos skrydžių saugumo specialistas Steve'as Landellsas.
Pagal Britanijos įstatymus bepilotės skraidyklės negali būti leidžiamos netoli lėktuvų, sraigtasparnių ir oro uostų, taip pat privalo skraidyti ne didesniame negu 400 pėdų (122 metrų) aukštyje.