„Cardiff City“ sausio 19 dieną pasirašė rekordiškai didelės klubo praktikoje vertės sutartį su 28 metų E. Sala, anksčiau žaidusiu Nanto klube.
Puolėjas išskrido iš Kardifo pasirašęs dokumentus ir sugrįžo į Nantą pasiimti asmeninių daiktų ir atsisveikinti su Prancūzijos komandos draugais bei klubo personalu. Tačiau jis taip ir nepasiekė Velso sostinės ir nepradėjo žaisti „Premier“ lygoje.
Sausio 21 dieną E. Sala išskrido lėktuvu „Piper PA-46 Malibu“ iš Prancūzijos Nanteso miesto į Kardifą, tačiau viduryje kelionės dingo iš radarų.
Netrukus prasidėjusios pagrindinės lėktuvo paieškos buvo nutrauktos po trijų dienų, bet E. Salos artimieji ėmėsi lėšų rinkimo iniciatyvos, leidusios nusamdyti privačią paieškų bendrovę „Blue Water Recoveries“.
Ši kompanija vykdė paieškos operaciją bendradarbiaudama su britų Aviacijos avarijų tyrimų padalinio (AAIB) specialistais, kurie sekmadienį taip pat nusiuntė laivą apžiūrėti jūros dugną.
Galiausiai lėktuvas, kuriuo be E.Salos skrido tik pilotas Davidas Ibbotsonas, buvo surastas Lamanšo sąsiauryje.
Kol kas aptiktas tik vienas kūnas, bet abu vyrai laikomi žuvusiais.
Dėl šios tragedijos susiklostė nemaloni situacija tarp prancūzų ir anglų ekipų. „Cardiff“ komanda neskuba sumokėti pirmos išmokos „Nantes“ komandai, nes laukia oficialių patvirtinimų dėl E.Salos žūties.
BBC skelbia, jog abu klubai buvo sutarę 17 mln. eurų sumą išmokėti per trejus metus. Nesulaukdami pirmos įmokos „Nantes“ grasina paduoti anglus į teismą. Šiems duota dešimt dienų pinigų pervedimui.
„Cardiff“ liko nustebinti tokio prancūzų reikalavimo, kai šiuo metu vyksta kūnų iškėlimo iš dugno darbai.