Septintos kartos modelis bus siūlomas krovininio ir keleivinio furgono formomis. Kaip ir anksčiau, komercinėms reikmėms skirtas modelis bus vadinamas „Transporter“, o štai keleivinė versija bus žymima „Caravelle“ vardu.
„Volkswagen“ tvirtina, jog „Transpoter“ bus leidžiama susikonfigūruoti pagal savo poreikius. Priklausomai nuo poreikių, „Transporter“ galės būti su skirtingo pobūdžio pertvaromis, skirtingomis sėdynių, ratų bazės ir stogo aukščio konfigūracijomis. Panašias konfigūracijos galimybes galės pasirinkti „Combi“ ir „Caravelle“ versijų pirkėjai.
Furgono su standartine ratų baze ir stogu bagažinės tūris padidėjo daugiau kaip 10 proc. iki 5,8 kubinio metro. Ilgosios ratų bazės ir paaukštinto stogo versijų furgonų bagažinės tūris padidėjo iki 9 kubinių metrų, o į krovinių skyrių telpa trys europadėklai.
Didžiausia naudingoji apkrova taip pat padidėjo iki 1,33 tonos (0,13 t daugiau). „Volkswagen“ taip pat padidino didžiausią galimą priekabos svorį, kuris, priklausomai nuo pavaros sistemos ir modelio, dabar gali siekti 2,8 tonos (anksčiau buvo 2,5 tonos).
Naujos kartos modelis pirmą kartą siūlys rinktis net iš septynių skirtingų variklių. Greta trijų dyzelinių variklių pirkėjai galės rinktis iš iš tinklo įkraunamo hibrido ir trijų elektrinių pavarų.
Dyzelinės versijos galės būti varomos priekiniais arba keturiais ratais, o štai elektrinės versijos standartiškai bus varomos galiniais ratais.
Naujos kartos modelis bus gaminamas Turkijoje esančioje gamykloje, lygiagrečiai su „Ford Transit“ ir „Ford Tourneo Custom“ modeliais.