Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kuomet „Lotus Esprit“ nebėra „Lotus Esprit“? Galbūt tada, kuomet po kėbulu slepiasi „Group C“ prototipas? Tai skamba išties stulbinančiai, kuomet suderinamas vieno iš geriausiai atpažįstamų devintojo dešimtmečio sportinių mašinų stilius su grynakraujo lenktyninio automobilio viduriais.
Susipažinkite su Kai Bakken ir jo „Lotus Esprit“. Vyrukas yra tikras turbinų burtininkas ir „KRB Trading“ vadovas. Tačiau Kai jaučia nostalgiją devintojo dešimtmečio lenktyniniams bolidams - jo garaže stovi daugiau nei 1000 arklio galių turinti „Audi S1“, o naujasis pirkinys žada būti dar įspūdingesnis.
Jūsų matomas geltonasis „Lotus“ daugelį metų buvo žinomas kaip greičiausias bolidas Norvegijoje. Jį sukūrė žmogus, kuris devintajame dešimtmetyje dirbo inžinieriumi angliškoje lenktyninių automobilių gamybos įmonėje „Tiga“. Po „Esprit“ kėbulu, slepiasi 1984 metų „Tiga C2“ prototipo rėmas su važiuokle. Iš pradžių, bolidą į priekį stūmė amerikietiškas aštuonių cilindrų variklis, pasiskolintas iš „NASCAR“ bolido.
Iš pirmo žvilgsnio, automobilis atrodo pavargęs. Tačiau iš stiklo pluošto pagamintos kėbulo dalys tik įrodo bolido kovinę paskirtį, o paskutinį kartą jis į trasą buvo išvažiavęs dar 2008 metais. Tačiau svarbiausia, kad buvo išlaikytas originalus, pleišto formos „Esprit“ siluetas, kurio nesumaišysi su niekuo kitu. Ypač trasoje, kur jo pagrindiniais varžovais būna saujelė „Poršų“.
Kaip teigia Kai, automobilis turėjo tris šeimininkus, kurių kiekvienas sumontuodavo savajį agregatą, tačiau tai dažniausiai būdavo didelės kubatūros amerikietiškas ašuonių cilindrų variklis. Naujasis savininkas taip pat nusprendė sumontuoti V8 tipo variklį, tik šįkart kiek modernesnį ir žinoma galingesnį. Tai „Audi“ agregatas, kuris pagardintas dviejomis „Comp“ turbinomis. Pedantiškai išvedžiotas vamzdynas ir didžiulis interkūleris po savimi slepia itin žemai pritvirtintą monstrą, kuris planuojama generuos apie 800 eržilų ir tiek pat niutonmetrų.
Variklis yra suporuotas su „Hewland“ greičių dėže, kuri nepasižymi patvarumu dėl stipriai išlengvintų detalių, tačiau Kai tiki, jog ji susidoros su tolygiai kylančia „Audi“ agregato galia. Išvis, juk vos toną sveriančiam bolidui, 800 niutonmetrų yra daugiau nei pakankamai, norint būti konkurencingu. Nors tai ir daugiau nei prieš dvidešimt metų projektuotas bolidas, sudėtinga važiuoklė turėtų susidoroti su milžiniška galia bei dideliais greičiais, o didžiuliai „Brembo“ stabdžiai padės stabdyti vėliau nei konkurentai.
Kol kas, „Lotus“ yra tik paruošiamojoje stadijoje, nors Kai ketina į trasas išvažiuoti jau pavasarį. Jam svarbiausia, kad visi bolido mazgai veiktų nepriekaištingai, todėl estetinės problemos yra nustumtos į šalį, tačiau vyrukas prasitaria, kad ateis laikas, kuomet „Esprit“ žvilgės balta spalva.
Šaltinis: speedhunters.com
Kuomet „Lotus Esprit“ nebėra „Lotus Esprit“? Galbūt tada, kuomet po kėbulu slepiasi „Group C“ prototipas? Tai skamba išties stulbinančiai, kuomet suderinamas vieno iš geriausiai atpažįstamų devintojo dešimtmečio sportinių mašinų stilius su grynakraujo lenktyninio automobilio viduriais.
Susipažinkite su Kai Bakken ir jo „Lotus Esprit“. Vyrukas yra tikras turbinų burtininkas ir „KRB Trading“ vadovas. Tačiau Kai jaučia nostalgiją devintojo dešimtmečio lenktyniniams bolidams - jo garaže stovi daugiau nei 1000 arklio galių turinti „Audi S1“, o naujasis pirkinys žada būti dar įspūdingesnis.
Jūsų matomas geltonasis „Lotus“ daugelį metų buvo žinomas kaip greičiausias bolidas Norvegijoje. Jį sukūrė žmogus, kuris devintajame dešimtmetyje dirbo inžinieriumi angliškoje lenktyninių automobilių gamybos įmonėje „Tiga“. Po „Esprit“ kėbulu, slepiasi 1984 metų „Tiga C2“ prototipo rėmas su važiuokle. Iš pradžių, bolidą į priekį stūmė amerikietiškas aštuonių cilindrų variklis, pasiskolintas iš „NASCAR“ bolido.
Iš pirmo žvilgsnio, automobilis atrodo pavargęs. Tačiau iš stiklo pluošto pagamintos kėbulo dalys tik įrodo bolido kovinę paskirtį, o paskutinį kartą jis į trasą buvo išvažiavęs dar 2008 metais. Tačiau svarbiausia, kad buvo išlaikytas originalus, pleišto formos „Esprit“ siluetas, kurio nesumaišysi su niekuo kitu. Ypač trasoje, kur jo pagrindiniais varžovais būna saujelė „Poršų“.
Kaip teigia Kai, automobilis turėjo tris šeimininkus, kurių kiekvienas sumontuodavo savajį agregatą, tačiau tai dažniausiai būdavo didelės kubatūros amerikietiškas ašuonių cilindrų variklis. Naujasis savininkas taip pat nusprendė sumontuoti V8 tipo variklį, tik šįkart kiek modernesnį ir žinoma galingesnį. Tai „Audi“ agregatas, kuris pagardintas dviejomis „Comp“ turbinomis. Pedantiškai išvedžiotas vamzdynas ir didžiulis interkūleris po savimi slepia itin žemai pritvirtintą monstrą, kuris planuojama generuos apie 800 eržilų ir tiek pat niutonmetrų.
Variklis yra suporuotas su „Hewland“ greičių dėže, kuri nepasižymi patvarumu dėl stipriai išlengvintų detalių, tačiau Kai tiki, jog ji susidoros su tolygiai kylančia „Audi“ agregato galia. Išvis, juk vos toną sveriančiam bolidui, 800 niutonmetrų yra daugiau nei pakankamai, norint būti konkurencingu. Nors tai ir daugiau nei prieš dvidešimt metų projektuotas bolidas, sudėtinga važiuoklė turėtų susidoroti su milžiniška galia bei dideliais greičiais, o didžiuliai „Brembo“ stabdžiai padės stabdyti vėliau nei konkurentai.
Kol kas, „Lotus“ yra tik paruošiamojoje stadijoje, nors Kai ketina į trasas išvažiuoti jau pavasarį. Jam svarbiausia, kad visi bolido mazgai veiktų nepriekaištingai, todėl estetinės problemos yra nustumtos į šalį, tačiau vyrukas prasitaria, kad ateis laikas, kuomet „Esprit“ žvilgės balta spalva.
Šaltinis: speedhunters.com