Visi lenktynininkai, pirmą kartą sėdę prie „Ginetta LMP3“ vairo, turėjo vieną bendrą pastebėjimą — „Ginetta“ velniškai greita.
„Nebuvau vairavęs tokios greitos mašinos, bet visose lenktynėse principas tas pats. Tik čia viską reikia daryti greičiau“, — juokėsi D. Matijošaitis.
Sunkiau bus ne tik dėl didesnių apkrovų, didesnio greičio ir akceleracijos. Nors Le Mano serijos automobiliuose taikoma aibė iš aviacijos atėjusių technologinių sprendimų, problemos išlenda ir paprastuose dalykuose.
„Kaip sportinei mašinai tai stabdžiai yra per minkšti, o ir su vairo stiprintuvu problemų yra. Kai prakerti kokią žarnelę, valdyti automobilį tampa penkis kartus sunkiau nei tą, kuris net neturėjo stiprintuvo. Šioje mašinoje principas tas pats“, — pasakojo lenktynininkas.
Su identiška problema susidūrė visi penki „Ginetta“ bolidai lenktynėse, net ir gamyklinės LNT komandos automobiliai. Gamintojai prižadėjo iki lenktynių pristatyti naujus vairo stiprintuvus, bet ir čia sunkumai nesibaigia.
Didelę reikšmę automobilių sporte turi bolido suderinimas. Reguliavimas reikalauja ne vieno nuvažiuoto kilometro ir glaudaus mechanikų bei lenktynininkų darbo.
Mechanikų laukia ne tik sunki naktis keičiant vairo stiprintuvą. Ryte — treniruotės. Komanda turėjo nedaug laiko suderinti tarpusavio darbą keičiant ratus, o aptarnavimo juostoje kiekviena smulkmena svarbi.
Varžybų teisėjai seka kiekvieną dalyvių, o ypač naujokų, žingsnį. Didelės baudos gali grėsti už mažiausias smulkmenas — iki galo neuždarytą kurą pilančio mechaniko šalmo stiklelį, netinkamai laikomą gesintuvą ir panašiai.
Visą savaitę komandai gyvenant chaotiškai, didelių planų kurti neapsimoka, bet visi komandoje jau žino kaip prasidės kvalifikacija.
„Manau, kad kvalifikacijoje važiuos Konstantinas. Jis mažiau gavo laiko treniruotėje, o Silverstone važiavo ne vieną kartą. Tikiuosi, kad jo patirtis leis bent kiek priartinti automobilio nustatymus prie realybės“, — sakė D. Matijošaitis.