• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenimis, didžiausia lietuviškų interneto portalų grupė „Epasas.lt“ spalį ir toliau išlaikė lyderės poziciją. Per mėnesį grupės portalai pasiekė daugiau nei 1,186 mln. unikalių Lietuvos interneto vartotojų. Tai sudarė 61,47 proc. visos Lietuvos interneto vartotojų auditorijos per mėnesį.

REKLAMA
REKLAMA

Spalį lankomiausi naujienų portalai pirmajame trejetuke išliko tie patys: pirmąsias vietas toliau dalijasi naujienų portalai delfi.lt, lrytas.lt ir balsas.lt. Per spalį jie pasiekė atitinkamai 57,14 proc., 42,39 proc. ir 42,10 proc. Lietuvos interneto vartotojų auditorijos. Balsas.lt praėjusį mėnesį aplankė 812.800 unikalių lankytojų iš Lietuvos, kurie puslapius peržiūrėjo virš 12,291 mln. kartų. Unikalių lankytojų skaičiumi Balsas.lt sparčiai vejasi artimiausią konkurentą lrytas.lt – spalį atsiliko tik 5.600 unikalių lankytojų (portalus atitinkamai aplankė 818.497 ir 812.800 unikalių lankytojų), o lyginant su visais tyrimų bendrovės apimamais naujienų ir informacijos portalais, Balsas.lt tinklalapio atvertimų skaičius bei atitinkamai praleidžiamas laikas jame buvo labiausiai pakilę rodikliai (apie 13,87 proc.).

REKLAMA

Tarp populiariausių Epasas.lt grupės svetainių, be lyderiavusio balsas.lt, spalį buvo populiarūs skelbimų, mokslų ir moteriškai auditorijai skirti portalai. Skelbikas.lt tinklalapį aplankė 155 648 unikalūs vartotojai ir peržiūrėjo 1,394 mln. puslapių. Tinklalapis klase.lt ir toliau populiarėja, pasiekdamas vis daugiau auditorijos – spalį svetainę aplankė 9 800 daugiau unikalių lankytojų iš Lietuvos, portalas pasiekė 16,82% Lietuvos interneto auditorijos.

REKLAMA
REKLAMA

Prastėjant orams, vis daugiau laiko prie interneto praleidžia mamos – anot „Gemius Audience“, pagerėjo visi tinkalalapio mama.lt statistiniai duomenys: per spalį tinklalapį aplankė 223 976 unikalūs lankytojai, kurie atvertė virš 1,404 mln. puslapių. Per tą patį periodą tinklalapio pasiekiama auditorija padidėjo 1,27 proc. iki 11,60 proc. visos Lietuvos interneto auditorijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujausias Epasas.lt grupės projektas www.ekonomika.lt – skirtas naujienas apie verslą, ekonomikos tendencijas ir biržų rinkas sekantiems skaitytojams. Portalas paleistas šių metų rugsėjo viduryje ir sparčiai renkasi savo audotoriją.

2007-aisiais m. įkurta bendrovė „Epasas.lt“ šiuo metu valdo 28 skirtingas koncepcijas vienijančių

REKLAMA

portalų: www.balsas.lt, www.krepsinis.net, www.pazintys.lt, www.klase.lt, www.mama.lt, www.studijos.lt, www.ekonomika.lt, www.valiutos.lt, www.eli.lt, www.spekuliantai.lt, www.orelis.lt, www.skelbimai.lt, www.horo.lt, www.skelbikas.lt, www.katalog.lt, www.skusk.lt, www.indeliai.lt, www.toptv.lt ir kt. Daugiau informacijos apie grupės projektus - reklama.epasas.lt.

REKLAMA







































































Vieta

Puslapis

Pasiekiamumas

Lankytojai

1.

Epasas.lt svetainės

61,47

1.186.765

2.

Delfi.lt

57,14

1.103.295

3.

Lrytas.lt

42,39


818.497

4.

Balsas.lt

42,10

812.800

5.

One.lt

37,71

728.130

6.

Skelbiu.lt

36,41

702.939

7.

Alfa.lt

36,19

698.667

8.

15min.lt

35,32

681.948

9.

Draugas.lt

33,90

654.588

10.

Plius.lt

32,57

628.821


Šaltinis: “Gemius Audience“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų