• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ferrari“ savo variklius dažniausiai pasilieka sau ir stengiasi jų nedalinti į kairę ir dešinę. Nors „Ferrari“ variklių privalumais džiaugiasi „Maserati“ ir keli „Lancia“ markės automobiliai, tačiau pats įspūdingiausias, rečiausias ir labiausiai neįvertintas modelis iki šiol yra „Lancia Thema 8.32“. 

lancia_thema_8.32_11

„Ferrari“ savo variklius dažniausiai pasilieka sau ir stengiasi jų nedalinti į kairę ir dešinę. Nors „Ferrari“ variklių privalumais džiaugiasi „Maserati“ ir keli „Lancia“ markės automobiliai, tačiau pats įspūdingiausias, rečiausias ir labiausiai neįvertintas modelis iki šiol yra „Lancia Thema 8.32“. 

lancia_thema_8.32_11

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Turino automobilių parodoje, 1986 metais pristatytas modelis iš pradžių turėjo dėvėti „Thema S“ vardą, tačiau įsikišus „Ferrari“ vadovams, buvo nuspręsta galingiausią „Thema“ sedano modifikaciją pavadinti „8.32“. 8 - aštuoni cilindrai, 32 - vožtuvų skaičius.

lancia_thema_8.32_5

REKLAMA

 
Pati greičiausia „Thema“ modifikacija naudojo trijų litrų benzininį variklį, kurį sukūrė ne kas kitas, bet „Ferrari“ inžinieriai. Nors variklį ir sukūrė „Ferrari“ specialistai, tačiau „Lancia“ automobilyje montuotas motoras turėjo keletą išskirtinių savybių.  Į „Thema“ montuotas variklis skyrėsi uždegimo tvarka, alkūniniu velenu, mažesniais vožtuvais.

lancia_thema_8.32_10

REKLAMA
REKLAMA

Šis itališku temperamentu pasižymintis motoras išvystė 215 arklio galių, 285 NM sukimo momentą ir leido greičiausiai „Thema“ modifikacijai iki 100 km/val. įsibėgėti per 6.8 sekundės ir pasiekti maksimalų 240 km/val. greitį.

lancia_thema_8.32_18


Daugelis tuometinių automobilių tema rašančių žurnalistų šią „Lancia“ gyrė už puikias technines charakteristikas, aukštą komforto lygį ir gausią bazinę įrangą. Tačiau išpopuliarėti šiam automobiliui neleido aukšta įsigijimo kainą. 1987 metais prekyboje pasirodęs modelis kainavo net 160.000 litų. Vėlesnių modelių kainos sugebėjo pasiekti net 180.000 ar net 190.000 litų ribą. Nors tai ir buvo pigiau negu „Ferrari“, tačiau „8.32“ kainavo net 60.000 - 70.000 litų daugiau negu pati prabangiausia „LX“ versija, kuri buvo aprūpinta dviejų litų benzininiu varikliu.

lancia_thema_8.32_20


Per aštuoneris gamybos metus, „Lancia“ pardavė vos 4067 šio modelio vienetus.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų