REKLAMA
REKLAMA
Turino automobilių parodoje, 1986 metais pristatytas modelis iš pradžių turėjo dėvėti „Thema S“ vardą, tačiau įsikišus „Ferrari“ vadovams, buvo nuspręsta galingiausią „Thema“ sedano modifikaciją pavadinti „8.32“. 8 - aštuoni cilindrai, 32 - vožtuvų skaičius.
REKLAMA
Pati greičiausia „Thema“ modifikacija naudojo trijų litrų benzininį variklį, kurį sukūrė ne kas kitas, bet „Ferrari“ inžinieriai. Nors variklį ir sukūrė „Ferrari“ specialistai, tačiau „Lancia“ automobilyje montuotas motoras turėjo keletą išskirtinių savybių. Į „Thema“ montuotas variklis skyrėsi uždegimo tvarka, alkūniniu velenu, mažesniais vožtuvais.
REKLAMA
REKLAMA
Šis itališku temperamentu pasižymintis motoras išvystė 215 arklio galių, 285 NM sukimo momentą ir leido greičiausiai „Thema“ modifikacijai iki 100 km/val. įsibėgėti per 6.8 sekundės ir pasiekti maksimalų 240 km/val. greitį.
Daugelis tuometinių automobilių tema rašančių žurnalistų šią „Lancia“ gyrė už puikias technines charakteristikas, aukštą komforto lygį ir gausią bazinę įrangą. Tačiau išpopuliarėti šiam automobiliui neleido aukšta įsigijimo kainą. 1987 metais prekyboje pasirodęs modelis kainavo net 160.000 litų. Vėlesnių modelių kainos sugebėjo pasiekti net 180.000 ar net 190.000 litų ribą. Nors tai ir buvo pigiau negu „Ferrari“, tačiau „8.32“ kainavo net 60.000 - 70.000 litų daugiau negu pati prabangiausia „LX“ versija, kuri buvo aprūpinta dviejų litų benzininiu varikliu.
Per aštuoneris gamybos metus, „Lancia“ pardavė vos 4067 šio modelio vienetus.
REKLAMA