Ilgesnis ir aerodinamiškesnis
Projekto autorius, Marcello Gandini, šiam automobiliui suteikė „Lancia Stratos“ vardą dėl labai elementarios priežasties. Po itin futuristiškai atrodančio kėbulo slypėjo originalaus „Lancia Stratos“ modelio agregatai.
Skirtumai slypėjo tik tam tikrose smulkmenose. Pavyzdžiui, ratų bazė buvo prailginta 100 milimetrų ir siekė 2280 milimetrų.
Šalia galinės ašies buvo sumontuotas „Ferrari Dino“ automobilyje naudotas 6 cilindrų benzininis variklis, gebantis išvystyti 190 arklio galių. Tokį patį motorą turėjo ir ralyje dominavęs „Lancia Stratos“.
Kuomet ši koncepcija buvo pristatyta 1978-ųjų Turino automobilių parodoje, šalia savo projekto stovėjęs Marcello Gandini, žiniasklaidos atstovams pasakojo, jog „Stratos Sibilo“ buvo sukurtas pademonstruoti tam tikrus inžinerinius sprendimus, kuriuos būtų galima pritaikyti masinės gamybos ratuočiams.
Pavyzdžiui, griežtos kėbulo linijos buvo itin aerodinamiškos, leidžiančios automobiliui pasiekti tuometiniams sportiškiems modeliams nematytą efektyvumą. Ratlankiai buvo pagaminti iš medienos, o durys – iš akrilo stiklo.
Viduje slypėjo iki tol dar nematytas prietaisas – neįprastai atrodantis vairas. Vairas, kuris turėjo mažytį informacinį ekraną, tam tikras funkcijas atliekančius ekranus ir ... garsiakalbį. Taip – į šį konceptą sumontuotas vairas turėjo integruotą garso kolonėlę.
Aukcionų puošmena
Iš visiškai kitos orbitos atkeliavęs automobilis keletą metų iš eilės buvo nuolatinis tarptautinių aukcionų dalyvis.
Pirmą kartą šis automobilis į privačias rankas pateko 2011 metais, kuomet buvo paskelbtas „Bertone“ dizaino studijos turto išpardavimo aukcionas. Tuomet unikalaus dizaino „Lancia“ buvo parduota už maždaug 100 000 eurų.
Klasikinių automobilių ekspertai mano, jog dabar „Lancia Stratos Sibilo“ kaina siektų ne mažiau kaip 1 - 2 mln. eurų.
Šuo metu „Lancia Stratos Sibilo“ priklauso iš Italijos kilusiam automobilių kolekcionieriui, kuris išskirtinį „Bertone“ dizaino kūrinį nuolatos demonstruoja tarptautinėse klasikinių automobilių parodose.