Pasak etatinio „Quattroroute“ autoriaus, Carlo Cavicchi, naujasis „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas nenori numarinti „Lancia“ markės – atvirkščiai. Mažais, bet užtikrintais žingsniais ją atgaivinti.
Pagal dabartinį planą, naujos kartos „Fiat Panda“ sugrįš prie savo ištakų ir taps biudžetinės klasės automobiliu. Tai bus elementarus, paprastas, bet modernus hečbekas.
Vienu laipteliu aukščiau stovės „Fiat 500“, o aukščiau už jį – naujos kartos „Lancia Ypsilon“, kuris būtų gaminamas su penkerių durelių konfigūracija.
Kodėl būtent „Ypsilon“? Nes net ir dabar šis „Lancia“ modelis gimtojoje Italijoje vis dar demonstruoja pakankamai gerus pardavimų rezultatus, kurie skatina koncerno vadovus iš naujo peržvelgti „Lancia“ ateities planus.
„Quattroroute“ žurnalo atstovo teigimu, naujos kartos modelis būtų gaminamas Lenkijoje, o prekyboje pasirodys ne anksčiau kaip 2020 metais.
Didžiausias Italijos darbdavys – „Fiat-Chrysler“ koncernas savo rankose turi keletą nuostabių prekinių ženklų: „Fiat“, „Ferrari“, „Maserati“, „Alfa Romeo“ ir žinoma – „Lancia“.
Aukštesnės klasės automobilius kadaise gaminusi „Lancia“ dabar egzistuoja tik gimtojoje Italijoje.
„Lancia“ šiuo metu gamina vieną, vienintelį modelį – stilingą miesto hečbeką – „Lancia Ypsilon“, kuris naudoja praktiškai tuos pačius agregatus kaip ir „Fiat Panda“ bei „Fiat 500“. Skirtumai slypi tik eksterjero ir interjero dizaine. Šie automobiliai netgi gaminami toje pačioje gamykloje.
Buvusio „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovo, Sergio Marchionne, sprendimu, didžiausias dėmesys buvo pradėtas skirti „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ markėms, tačiau „Quattroroute“ leidinio turimomis žiniomis, artimiausioje ateityje galime sulaukti labai malonių naujienų.
Didžiausias Italijos darbdavys – „Fiat-Chrysler“ koncernas savo rankose turi keletą nuostabių prekinių ženklų: „Fiat“, „Ferrari“, „Maserati“, „Alfa Romeo“ ir žinoma – „Lancia“.
Aukštesnės klasės automobilius kadaise gaminusi „Lancia“ dabar egzistuoja tik gimtojoje Italijoje.
„Lancia“ šiuo metu gamina vieną, vienintelį modelį – stilingą miesto hečbeką – „Lancia Ypsilon“, kuris naudoja praktiškai tuos pačius agregatus kaip ir „Fiat Panda“ bei „Fiat 500“. Skirtumai slypi tik eksterjero ir interjero dizaine. Šie automobiliai netgi gaminami toje pačioje gamykloje.
Buvusio „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovo, Sergio Marchionne, sprendimu, didžiausias dėmesys buvo pradėtas skirti „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ markėms, tačiau „Quattroroute“ leidinio turimomis žiniomis, artimiausioje ateityje galime sulaukti labai malonių naujienų.