„Lancia Pu+Ra HPE“ vardu pavadinta koncepcija buvo sukurta siekiant pademonstruoti ateityje pasirodysiančių „Lancia“ automobilių stiliaus kryptį ir jėgos agregatų technologiją.
Pasak „Lancia“ atstovų, priekinė šios koncepcijos dalis demonstruoja ryškią ir radikalią markės dizaino kryptį, o štai „High Performance Electric“ vardas sufleruoja, jog „Lancia“ nepamirš bendrovės pasiekimų automobilių sporte.
„Lancia“ neslepia, jog naujosios koncepcijos išvaizdą labiausiai įkvėpė garsieji „Stratos“, „Aurelia“ ir „Flaminia“ modeliai. Nors žvelgiant į automobilį nepavyks iš pirmo karto įžvelgti tiesioginių užuominų, tačiau taip greičiausiai yra dėl to, jog juos užgožia naujoviški sprendimai. Vienas iš jų, naujoviškos „Lancia“ radiatoriaus grotelės, kurios sudarytos iš trijų LED žibintų juostų.
Automobilio salone esančios sėdynės buvo sukurtos bendradarbiaujant su italų baldų gamintoja „Cassina“ ir labiau primena ypatingai stilingus fotelius nei įprastas automobilio sėdynes, tačiau „Lancia“ primygtinai užtikrina, jog panašaus pobūdžio stilistiką gamintojas išlaikys serijiniuose modeliuose, o tai turėtų pradžiuginti ištikimiausius markės gerbėjus, kurie buvo išsiilgę ne visiems priimtinų, bet originalių sprendimų.
Kalbant apie tvarumą, „Lancia“ teigia, jog net 70 proc. paviršių, kuriuos keleiviai liečia automobilio viduje, yra pagaminti iš ekologiškų medžiagų. Be to, gamintojas užtikrina, jog tvarumas vienas svarbiausių „Lancia“ prioritetų.
„Pu+RA HPE“ yra vienas iš tų retų atvejų, kuomet gamintojas gali pasigirti, jog tai pilnai funkcionuojantis automobilis. „Lancia“ teigia, jog koncepcija naudoja elektros motorą, bateriją, pakabos ir stabdžių sistemos komponentus, kuriuos „Lancia“ naudos naujos kartos „Ypsilon“ hečbeke. Tokiu būdu „Lancia“ galėjo realistiškai išbandyti savo sprendimus bei tuo pačiu užtikrinti, jog naujos kartos modelio kūrimo procesas vyktų gerokai sklandžiau.
„Lancia“ teigia, jog visi ateityje pasirodysiantys modeliai naudos „Sound Air Light Augmentation“ prietaisų valdymo koncepciją, kuria siekiama individualizuoti vairuotojų ir keleivių potyrius kelyje, intelektualiai pritaikant automobilio atmosferą pagal keleivių nuotaikas ir įpročius. Automobilio garso, klimato kontrolės ir apšvietimo funkcijas galima reguliuoti tiesiog paspaudus mygtuką arba pasakius kelis žodžius.
Galiausiai, automobilyje yra įdiegtas pramogų režimas, kuriuo bus galima naudotis įkraunant elektromobilio baterijas. „Lancia“ patvirtino, jog šis režimas bus įdiegtas 2024 m. pasirodysiančiame „Ypsilon“ ir kituose „Lancia“ modeliuose.
Antras naujutėlis „Lancia“ modelis pasirodys 2026 metais, o trečiasis – 2028 m. Gamintojas atskleidė, jog pastarasis modelis naudos „Delta“ vardą.