Žvelgdami į „Huracan Evo“ su keturių varančiųjų ratų pavara ir „Huracan Evo“ su galinių varančiųjų ratų pavara, turėsite praleisti ne vieną minutę, kol atrasite bent minimalius vizualinius skirtumus. Vis dėlto, ilgainiui pastebėsite, jog naujoji versija turi naujos formos priekinį buferį su didesnėmis oro paėmimo angomis, o po galiniu buferiu slypės tik naujai versijai būdingas difuzorius.
Kiekvieną automaną labiausiai pradžiugins faktas, jog „Huracan Evo“ ir toliau naudos atmosferinį, 5,2 litro darbinio tūrio, 10 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystys 610 arklio galių. Suporuotas su 7 laipsnių, dvigubą sankabą turinčia pavarų dėže, naujoji „Huracan Evo“ versija iki 100 km/val. įsibėgės per 2,9 sekundės, o 200 km/val. greitį pasieks per 9 sekundes.
Nors galiniais ratais varoma „Huracan Evo“ versija nėra greitesnė už analogą su keturių varančiųjų ratų pavara, tačiau gamintojas teigia, jog naujoji versija suteiks didesnį vairavimo malonumą, ji yra vikresnė, tiksliau valdoma ir svarbiausia – teikiantį daugiau džiaugsmo. Tai reiškia, jog „Lamborghini“ specialistai iš naujo perprogramavo visas elektronines sistemas, kurios rūpinasi, jog vairuotojo kvailiojimai nesibaigtų griovyje.
Verta paminėti, jog gamintojo sprendimas atsisakyti keturių varančiųjų ratų pavaros privertė atsisakyti ir keturių vairuojamųjų ratų sistemos bei sumaniai veikiančios „Lamborghini Dynamic Veicolo Integrata“ sistemos, kuri buvo atsakinga už galios paskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies, tarp kairiojo ir dešiniojo rato.
Nepaisant to, automobilis turės kelis važiavimo režimus: „Strada“, „Sport“ ir „Corsa“. Naudojantis „Strada“ režimu, visos pagalbinės sistemos veiks pačiu didžiausiu pajėgumu. Iš tiesų, šį važiavimo režimą galime vadinti pačiu saugiausiu. Tuo tarpu „Sport“ važiavimo režimas leis vairuotojui kvailioti, provokuoti galinės dalies slydimą, o pats aštriausias važiavimo režimas – „Corsa“, leis nutrūkti nuo grandinės.
Naujoji „Lamborghini Huracan Evo“ versija standartinėje konfigūracijoje bus komplektuojama su neypatingai naujoviškai skambančiomis spyruoklėmis ir hidrauliniais amortizatoriais. Vis dėlto, gamintojas suteiks galimybę užsisakyti „Lamborghini MagneRide“ opciją, kuri aprūpins automobilį amortizatoriais su elektromagnetiniais vožtuvais.
Kadangi gyvename pasaulyje, kuriame elektromobiliai ir hibridiniai automobiliai sulaukia vis daugiau dėmesio, „Lamborghini“ sprendimas sukurti galiniais ratais varomą, atmosferinį variklį turintį superautomobilį vertas aplodismentų.