Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ duomenimis, vasaros laikotarpiu „Respublikos“ priedo „Laisvalaikis“ skaitomumas išaugo 1,5 procento.
Šių metų vasarą „Laisvalaikio“ skaitomumas siekė 7,8 proc. vidutinės arba 14,8 proc. bendros skaitytojų auditorijos. Palyginus su 2008 m. pavasario duomenimis, priedo skaitomumas išaugo atitinkamai 1 ir 1,5 procentiniais punktais.
Vyriausios dienraščio „Respublikos“ redaktorės Ramunės Vaičiulytės teigimu, „Laisvalaikis“ itin populiarus tarp aktyvų ir turiningą poilsį mėgstančių šalies gyventojų, kadangi jis išsiskiria informatyvumu – kiekvieną savaitę pateikiama informacija apie vyksiančius renginius ir vakarėlius, naujų restoranų, klubų atidarymus, keliones, mados pasaulio įvykius.
Remiantis „TNS Gallup“ tyrimo duomenimis, palyginus su praėjusių metų vasaros rezultatais, „Respublikos“ priedo „Laisvalaikis“ skaitomumas vidutinėje auditorijoje išaugo net 44,44 proc. (nuo 5,4 proc. iki 7,8 proc.), bendroje – 25,4 proc.
Lyderio pozicijas šią vasarą išlaikė „Respublikos“ leidinių grupei priklausantis dienraštis „Vakaro žinios“, kurio skaitomumas siekė atitinkamai 22 proc. ir 44.2 proc. vidutinės ir bendros skaitytojų auditorijos. Antro pagal populiarumą šalies dienraščio „Respublika“ skaitomumas šią vasarą pasiekė 9.5 proc. vidutinės arba 20.2 proc. bendros skaitytojų auditorijos.