Atsargumas – svarbu
Šiek tiek vėliau BMW automobilį pradėję ardyti meistrai šį kartą turės iš ganėtinai kompaktiško variklio skyriaus išlupti galinius ratus variusį benzininį motorą.
Dirbtuves aplankęs „Savi Ratai“ vedėjas Antanas Juknevičius pastebės, kad norint variklį išlupti kuo greičiau, meistrai gali nesivadovauti jokiomis išsaugojimo taisyklėmis. Lupi variklį per prievartą kitų, aplink esančių detalių sąskaita.
Vis dėlto, BMW ardantys meistrai to daryti nenori. Jie nori kiekvieną detalę, kiekvieną varžtelį ir gumelę išsaugoti su labai aiškiu ir kilniu tikslu.
Dideliam visureigiui, dideli įrankiai
Aplink „Land Rover“ visureigį susirinkę meistrai taip pat turės atlikti ypatingai svarbią operaciją – išoperuoti pačius svarbius automobilio komponentus – jo širdį.
Dirbant prie bet kokio automobilio, ši užduotis nėra pati iš lengvųjų, tačiau „Land Rover“ visureigį ardysiantiems meistrams reikės būti atsargiems. Norint vienu metu ištraukti variklį ir prie jo prisikabinusią pavarų dėžę, meistrams iš pradžių reikės atsukti ar nupjauti ne vieną varžtelį, kad galėtų pasiekti savo tikslą. Tačiau – tik maža dalis darbų, kuriuos jiems reikės atlikti.
Didžiausias galvos skausmas – „Alfa Romeo“ projekto autoriams
Iš pirmo žvilgsnio, itališko kabrioleto virsmas į elektromobilį turėjo būti pats lengviausias. Automobilis turi mažiausiai sudėtingų mazgų, jis yra vienas lengviausių ir kompaktiškiausių „Savi Ratai“ projekto dalyvių, tačiau šie privalumai dabartinėje projekto eigoje turi neigiamą efektą.
Projekto autorių dirbtuves aplankęs „Savi Ratai“ laidos vedėjas Antanas Juknevičius netikėtai nustebs dėl dviejų dalykų, kurie, regis, neturi tarpusavyje nieko bendro, tačiau padeda lengviau suprasti su kuo susidūrė „Alfa Romeo“ išardę meistrai.
Naujas „Savi Ratai“ epizodas – kiekvieną sekmadienį, 18 val., tik per TV3!