• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per pastaruosius du metus, daugelis žmonių pradėjo tobulinti senučiukus „Lada" markės automobilius. Kodėl? Juk šios markės automobiliai yra beprotiškai pigūs, detalės dar pigesnės, o fantazijai pasireikšti gali kiekvienas. Tarp vakarietiškų alternatyvų, Rusijoje pagaminti automobiliai tikrai atrodo išskirtinai.
Mūsų šalyje taip pat yra „Lada" markės maniakų, kurie savo garažuose turi ne vieną ir ne du žiguliukus, kurie pradžioje į garažą įstumiami, o pabaigoje išvažiuoja patys glostydami žemę. Panašaus tipo „Lada" parodysime ir dabar. Skirtumas tas, jog šis septintukas rieda Rusijos keliais.

208916515
Pirmiausia į akis krenta „SSR Longchamp" lengvo lydinio ratlankiai, kurie atrodo buvo specialiai sukurti šiam automobiliui. Šio automobilio savininkas teigia, jog šie ratlankiai puikiai telpa į arkas, todėl didelių modifikacijų neprireikė norint juos sumontuoti. Taip pat į akis krenta raudonos spalvos žibintai, kurie savomis rankomis buvo užtamsinti.

208916518

208916517
Kas be ko į akis taip pat krenta ir naujos radiatoriaus grotelės, kurios primena vešlius ūsus. Paprasta, skoninga ir nereikalauja didelių investicijų.
Įdomiausia yra tai, jog šis septintukas yra pagamintas ne 1982 ar net 1995, bet 2008 metais. Šis modelis daugelį metų buvo pats populiariausias naujas automobilis Rusijoje. Dėl savo mažos kainos, paprastumo ir pigaus išlaikymo, šį automobilį rinkosi ne tik jauni, bet ir pagyvenę Rusijos gyventojai.
Šio automobilio savininkas teigia, jog tai buvo jo pirmasis automobilis, kurį jis sugebėjo įsigyti tuo metu. Nors jo draugai jį kartais pašiepdavo, jog važinėja senu trantu, tačiau Ilja į tai nekreipdavo dėmesį ir kuprė planą kai patobulinti automobilį.
Ilja teigia, jog važiuoklė modifikacijoms pasidavė lengviausiai. Jis per tris metus pakeitė tris komplektus spyruoklių, kurios kas kart sužemindavo automobilį. Taip pat buvo pakeisti amortizatoriai. Ilja už pakankamai neblogą kainą įsigijo „Kayaba Gas Exel G".  Kadangi automobilis kasmet prie žemės priglusta vis arčiau, Ilja teigia, jog šie metai bus ne išimtis. Tačiau kaskart norint automobilį pažeminti dar labiau, reikia pasukti galvą ilgiau.
Paklausus kokie automobilio patobulinimai laukia eilėje, Ilja neslepia, jog apie tai dar negalvoja. „Viskas ateina savo laiku, todėl nesiruošiu skubėti" -, teigia Ilja.
Žemiau išvysite vaizdo klipą, kuris puikiai parodo šio automobilio privalumus.

Per pastaruosius du metus, daugelis žmonių pradėjo tobulinti senučiukus „Lada" markės automobilius. Kodėl? Juk šios markės automobiliai yra beprotiškai pigūs, detalės dar pigesnės, o fantazijai pasireikšti gali kiekvienas. Tarp vakarietiškų alternatyvų, Rusijoje pagaminti automobiliai tikrai atrodo išskirtinai.
Mūsų šalyje taip pat yra „Lada" markės maniakų, kurie savo garažuose turi ne vieną ir ne du žiguliukus, kurie pradžioje į garažą įstumiami, o pabaigoje išvažiuoja patys glostydami žemę. Panašaus tipo „Lada" parodysime ir dabar. Skirtumas tas, jog šis septintukas rieda Rusijos keliais.

208916515
Pirmiausia į akis krenta „SSR Longchamp" lengvo lydinio ratlankiai, kurie atrodo buvo specialiai sukurti šiam automobiliui. Šio automobilio savininkas teigia, jog šie ratlankiai puikiai telpa į arkas, todėl didelių modifikacijų neprireikė norint juos sumontuoti. Taip pat į akis krenta raudonos spalvos žibintai, kurie savomis rankomis buvo užtamsinti.

208916518

208916517
Kas be ko į akis taip pat krenta ir naujos radiatoriaus grotelės, kurios primena vešlius ūsus. Paprasta, skoninga ir nereikalauja didelių investicijų.
Įdomiausia yra tai, jog šis septintukas yra pagamintas ne 1982 ar net 1995, bet 2008 metais. Šis modelis daugelį metų buvo pats populiariausias naujas automobilis Rusijoje. Dėl savo mažos kainos, paprastumo ir pigaus išlaikymo, šį automobilį rinkosi ne tik jauni, bet ir pagyvenę Rusijos gyventojai.
Šio automobilio savininkas teigia, jog tai buvo jo pirmasis automobilis, kurį jis sugebėjo įsigyti tuo metu. Nors jo draugai jį kartais pašiepdavo, jog važinėja senu trantu, tačiau Ilja į tai nekreipdavo dėmesį ir kuprė planą kai patobulinti automobilį.
Ilja teigia, jog važiuoklė modifikacijoms pasidavė lengviausiai. Jis per tris metus pakeitė tris komplektus spyruoklių, kurios kas kart sužemindavo automobilį. Taip pat buvo pakeisti amortizatoriai. Ilja už pakankamai neblogą kainą įsigijo „Kayaba Gas Exel G".  Kadangi automobilis kasmet prie žemės priglusta vis arčiau, Ilja teigia, jog šie metai bus ne išimtis. Tačiau kaskart norint automobilį pažeminti dar labiau, reikia pasukti galvą ilgiau.
Paklausus kokie automobilio patobulinimai laukia eilėje, Ilja neslepia, jog apie tai dar negalvoja. „Viskas ateina savo laiku, todėl nesiruošiu skubėti" -, teigia Ilja.
Žemiau išvysite vaizdo klipą, kuris puikiai parodo šio automobilio privalumus.

REKLAMA


Nuotraukos - Eugenijus Kostovas

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų