Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dar prieš prasidedant Rusijos invazijai į Ukrainą, „Lada“ inžinieriai plušo prie modernizuotos „Lada Vesta“ modelių šeimos, kuri turėjo padėti sutvirtinti gamintojo pozicijas itin konkurencingoje Rusijos naujų automobilių rinkoje. Vis dėlto, prasidėjus Rusijos karui prieš Ukrainą, „Lada“ ne tik turėjo sustabdyti automobilių gamybą, bet ir sudeginti bet kokius ateities plėtros planus.
Įsigaliojus itin griežtoms sankcijoms, savo veiklą sustabdė tūkstančiai gamyklų. Ne išimtis buvo ir „Lada“, kuri dėl komponentų trūkumo tik neseniai sugebėjo atnaujinti „Lada Granta“, „Lada Niva Legend“, „Lada Niva Travel“ modelių gamybą. Automobilių, kuriuose nėra elementarios saugumo ir komforto įrangos, tačiau „Lada“ vadovų tai nekaso, nes net ir moderniems automobiliams būdingoms įrangos neturinčios mašinos padeda vykdyti bent kažkokią veiklą. Tuo tarpu nemažų investicijų pareikalavusios „Lada Vesta“ likimas iki šiol nėra aiškus.
Pagal pirminį sumanymą, atnaujintos „Lada Vesta“ gamyba turėjo vykti Iževske esančioje gamykloje, tačiau jos veikla buvo sustabdyta po to, kai sankcijų spaudžiama šalis nebegalėjo importuoti reikalingų komponentų. Vis dėlto, „Lada“ vadovai nenuleidžia rankų ir tikina, jog modernizuotos „Vesta“ gamyba turėtų prasidėti 2023 m. kovą, jeigu jiems pavyks vakarietiškas dalis pakeisti rusiškomis arba kiniškomis.
Nepaisant to, automobilio gamybą planuojama perkelti iš Iževsko į Toljatį, mat pagal „Lada“ vadovų planą, Iževsko gamykloje bus pradėta elektrinių „Lada Largus“ gamyba. Automobilių, kurie iš esmės mažai kuo skiriasi nuo pirmos kartos „Dacia Logan MCV“.
Verta pažymėti, jog „Lada“ darbuotojams iki įsigaliojusių sankcijų pavyko surinkti 1000 atnaujintų „Lada Vesta“ egzempliorių, kurie po kelių mėnesių pasirodė rinkoje. Iš dalies, dėl jų retumo ir unikalumo, šiandien modernizuotos „Lada Vesta“ kainos siekia 2,1 mln. rublių už sedaną (17 920 eurų) ir 2,5 mln. rublių už universalą (21 330 eurų). Tai yra be galo didelė suma už automobilį, kuris dar kovo mėnesio pradžioje turėjo kainuoti bent jau dvigubai mažiau.
Tokį kainų šuolį pardavėjai pateisina tuo, jog atnaujintas modelis turi LED žibintus, skaitmeninį prietaisų skydelį, naują multimedijos sistemą, geresnes apdailos medžiagas bei galingesnius 1,6 arba 1,8 litro darbinio tūrio benzininius variklius.
Dar prieš prasidedant Rusijos invazijai į Ukrainą, „Lada“ inžinieriai plušo prie modernizuotos „Lada Vesta“ modelių šeimos, kuri turėjo padėti sutvirtinti gamintojo pozicijas itin konkurencingoje Rusijos naujų automobilių rinkoje. Vis dėlto, prasidėjus Rusijos karui prieš Ukrainą, „Lada“ ne tik turėjo sustabdyti automobilių gamybą, bet ir sudeginti bet kokius ateities plėtros planus.
Įsigaliojus itin griežtoms sankcijoms, savo veiklą sustabdė tūkstančiai gamyklų. Ne išimtis buvo ir „Lada“, kuri dėl komponentų trūkumo tik neseniai sugebėjo atnaujinti „Lada Granta“, „Lada Niva Legend“, „Lada Niva Travel“ modelių gamybą. Automobilių, kuriuose nėra elementarios saugumo ir komforto įrangos, tačiau „Lada“ vadovų tai nekaso, nes net ir moderniems automobiliams būdingoms įrangos neturinčios mašinos padeda vykdyti bent kažkokią veiklą. Tuo tarpu nemažų investicijų pareikalavusios „Lada Vesta“ likimas iki šiol nėra aiškus.
Pagal pirminį sumanymą, atnaujintos „Lada Vesta“ gamyba turėjo vykti Iževske esančioje gamykloje, tačiau jos veikla buvo sustabdyta po to, kai sankcijų spaudžiama šalis nebegalėjo importuoti reikalingų komponentų. Vis dėlto, „Lada“ vadovai nenuleidžia rankų ir tikina, jog modernizuotos „Vesta“ gamyba turėtų prasidėti 2023 m. kovą, jeigu jiems pavyks vakarietiškas dalis pakeisti rusiškomis arba kiniškomis.
Nepaisant to, automobilio gamybą planuojama perkelti iš Iževsko į Toljatį, mat pagal „Lada“ vadovų planą, Iževsko gamykloje bus pradėta elektrinių „Lada Largus“ gamyba. Automobilių, kurie iš esmės mažai kuo skiriasi nuo pirmos kartos „Dacia Logan MCV“.
Verta pažymėti, jog „Lada“ darbuotojams iki įsigaliojusių sankcijų pavyko surinkti 1000 atnaujintų „Lada Vesta“ egzempliorių, kurie po kelių mėnesių pasirodė rinkoje. Iš dalies, dėl jų retumo ir unikalumo, šiandien modernizuotos „Lada Vesta“ kainos siekia 2,1 mln. rublių už sedaną (17 920 eurų) ir 2,5 mln. rublių už universalą (21 330 eurų). Tai yra be galo didelė suma už automobilį, kuris dar kovo mėnesio pradžioje turėjo kainuoti bent jau dvigubai mažiau.
Tokį kainų šuolį pardavėjai pateisina tuo, jog atnaujintas modelis turi LED žibintus, skaitmeninį prietaisų skydelį, naują multimedijos sistemą, geresnes apdailos medžiagas bei galingesnius 1,6 arba 1,8 litro darbinio tūrio benzininius variklius.