• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai vakarietiški automobiliai užplūdo Lietuvą, daugelis buvo lengvai šokiruoti. Kodėl? Nes vakarietiškų automobilių kokybė, patikimumas ir patvarumas rusiškus modelius lenkė kelis kartus. Taip, rusiška technika nuolatos nuo vakarietiškų analogų atsilikdavo keliais dešimtmečiais, tačiau „Lada 2108“ buvo vienas iš tų modelių, kuris savo laiku pranoko ne tik savo tėvynainius, bet ir kai kuriuose vokiškus, britiškus, japoniškus ar prancūziškus automobilius.
„Lada 2108“ ir „2109“ šiais laikais įdomus tik šios markės entuziastams. Vargu ar techninės pažangos ieškantys automanai žvalgysis į „Lada“ automobilių pusę, nebent jūs esate vienas iš tų, kuris svajoja išspausti viską iš „Lada 2108“. Tada jūs turėtumėte susipažinti su šio projekto autoriais - Rusijoje gyvenančiais Andrejumi ir Viktoru Vartanovais.

Kai vakarietiški automobiliai užplūdo Lietuvą, daugelis buvo lengvai šokiruoti. Kodėl? Nes vakarietiškų automobilių kokybė, patikimumas ir patvarumas rusiškus modelius lenkė kelis kartus. Taip, rusiška technika nuolatos nuo vakarietiškų analogų atsilikdavo keliais dešimtmečiais, tačiau „Lada 2108“ buvo vienas iš tų modelių, kuris savo laiku pranoko ne tik savo tėvynainius, bet ir kai kuriuose vokiškus, britiškus, japoniškus ar prancūziškus automobilius.
„Lada 2108“ ir „2109“ šiais laikais įdomus tik šios markės entuziastams. Vargu ar techninės pažangos ieškantys automanai žvalgysis į „Lada“ automobilių pusę, nebent jūs esate vienas iš tų, kuris svajoja išspausti viską iš „Lada 2108“. Tada jūs turėtumėte susipažinti su šio projekto autoriais - Rusijoje gyvenančiais Andrejumi ir Viktoru Vartanovais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lada 2108 (1)


Lada 2108 (2)


Automobiliams silpnybę turintys broliai nuo pat mažumės svajojo apie dieną, kai galės oficialiai atidaryti dirbtuves, kuriose būtų modifikuojami įvairūs automobiliai. Kadangi pinigai ant medžių neauga, broliai norėdami užsitarnauti gerą vardą automanų bendruomenė, kaip pirmojo projektą donorą pasirinko „Lada 2108“.
Taip, norint pradėti projektą galima surasti geresnių donorų, tačiau Rusijoje šiuos automobilius galima pasiimti už dyką, tad kodėl nepabandžius „2108“ paversti automanišku automobiliu?

REKLAMA

Lada 2108 (3)


Lada 2108 (4)


Broliai Vartanovai pakeitė viską. Tikrąją ta žodžio prasme - viską. Variklio dangtis, durys, sparnai, net stogas neturi nieko bendro su gamykliniu modeliu. Tą patį galima pasakyti ir apie techninę automobilio dalį.
Priekyje sumontuotas 1.6 litro, keturių cilindrų motoras dabar išvysto 300 arklio galių. Pilnai perrinktas, naujomis detalėmis ir „Greedy“ turbina aprūpintas agregatas leidžia rusiškam hečbekui iki 100 km/val. per maždaug 6.5 - 7 sekundes.
Maždaug vienerius metus trukęs projektas labai greitai surado potencialų pirkėją, kuris nepagailėjo už šį automobilį sumokėti 16 tūkst. eurų!

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų