„Bene du trečdaliai besinaudojančių unijų paslaugomis didžiausią pasitenkinimą parodė e. bankininkyste, 67 proc. – mokėjimo kortelėmis ir paskolomis, 63 proc. – indėliais. Tai puikūs rezultatai, kurie paskatins kredito unijų sektorių dar labiau stiprinti ir plėsti teikiamų finansinių paslaugų spektrą“,- teigia Rinkodaros ir produktų plėtros skyriaus vadovė Jurgita Liutvinskienė.
Naujausi LCKU apklausos rezultatai parodė, kad unijų e. bankininkystė labiausiai vertinama dėl patraukliausių paslaugų įkainių (29 proc.), galimybės atlikti pinigų pervedimus, atsiskaityti už komunalines paslaugas (26 proc.) ir patogiai valdyti sistemą (23 proc.).
Štai 22 proc. narių rinktųsi unijų paskolas dėl taikomų mažesnių paskolų palūkanų ir 39 proc. – dėl galimybės grąžinti paskolą anksčiau nurodyto termino. 46 proc. respondentai labiau patikėtų indėlį laikyti kredito unijoje dėl aukštesnių indelių palūkanų, 19 proc. – dėl patogios unijos klientų aptarnavimo vietos ir 18,8 proc. galimybę rinktis skirtingas kaupiamųjų indėlių rūšis.
Iš visų apklausos dalyvių daugiausiai, t.y. 99 proc. naudojasi e. bankininkystės paslaugomis, 73 proc. indėliais, 67 proc. mokėjimo kortelėmis, 54 proc. paskolomis. LCKU apklausoje dalyvavo LCKU sistemos kredito unijos 756 fiziniai asmenys, iš jų 52 proc. vyrai ir 46,6 proc. moterys.
LCKU vienija 62 iš 74 veiklos licenciją turinčių Lietuvos kredito unijų. Tik LCKU sistemai priklausančios kredito unijos teikia platų paslaugų spektrą, tokių kaip el. bankininkystė „i-Unija“, mokėjimo korteles „MasterCard“, „Maestro“, apmokėjimus už komunalines paslaugas, pinigų pavedimus Lietuvoje ir užsienyje. Šių 62 kredito unijų veiklą prižiūri Lietuvos bankas ir Lietuvos centrinė kredito unija.
Kredito unija – bendruomenės sukurta kooperatinė bendrovė, teikianti finansines paslaugas. Šią organizaciją valdo ir kontroliuoja jos nariai vadovaudamiesi kooperatiniu principu: vienas narys – vienas balsas.