Netrukus prasidėsiantis antrasis Lietuvos prekės ženklo konkursas kelia dvejonių reklamos agentūroms, kurios jau kartą jame varžėsi.
Pirmojo konkurso nugalėtoja agentūra "DDB Vilnius", vėliau apkaltinta plagiatu, naujame konkurse nedalyvaus, antradienį rašo "Lietuvos rytas".
Galimų dalyvių nepasitenkinimą daugiausia sukėlė naujo konkurso rengėjų numatyti reikalavimai, iš kurių jų svarbiausias - įvaizdžio koncepcija "Lietuva - drąsi šalis".
"Nežinau, ar dalyvausime antrajame konkurse. Pagal naujojo įvaizdžio koncepciją agentūros yra įspraustos į rėmus", - sakė agentūros "Inorek & Grey", kurios sukurtas ir pirmajame konkurse pristatytas ženklas buvo antras, klientų aptarnavimo direktorius Valdas Šidla.
Konkurso sėkme taip pat abejoja agentūros "PR Service/Adelman" direktorius Linas Kontrimas: "Jis panašus į besitęsiančią švietimo reformą".
"Šis konkursas kažkoks suveltas. Po pirmojo buvo ilga pertrauka, o dabar staiga pasiūlyta nauja koncepcija. Tačiau, ar ji tinkama, jau per vėlu svarstyti", - teigė Reklaminio informacijos centro vadovas Giedrius Laurušas.