„Meistriškumo klasėje bus naudojamos netradicinės medžiagos: marlė, samanos, kopūstų lapai ir plastikiniai maišeliai“, – sakė prekės ženklo atstovai.
Apie meistriškumo klasę buvo pranešta ir socialiniuose tinkluose. Pažymima, kad prekės ženklas nusprendė „pasvajoti, kokias improvizuotas priemones galima panaudoti sauskelnių gamybai“. Prenumeratoriai taip pat buvo pakviesti pateikti savo versijas.
Po meistriškumo klasės rezultatų jie žada išleisti mokomąjį vaizdo įrašą, rašo Unian.net.
Primename, kad neseniai „Johnson & Johnson“ paskelbė nutraukianti asmens higienos prekių tiekimą Rusijai dėl Ukrainoje kilusio karo.
Daugelis kitų šio segmento įmonių taip pat sustabdė veiklą Rusijoje, tačiau kai kurios įmonės ir toliau parduoda būtiniausius produktus, įskaitant Procter & Gamble Co., Colgate-Palmolive Co. ir Kimberly-Clark Corp.
Nors įmonės ir toliau prekiavo būtiniausiomis higienos prekėmis Rusijoje, jų kainos gerokai išaugo. „Procter & Gamble“ perspėjo, kad jų produkcija Rusijos parduotuvėse pabrangs vidutiniškai 40 proc.