Pradėkime nuo to kas slypi po automobilio kapotu. Galbūt kai kam tai sukels juoką, tačiau po variklio dangčiu slypi 1.6 litro, vos 110 arklio galių turintis mažylis. Automobilio savininkas teigia, kad nuolatos važinėjant mieste ir jo ribose, tokio motoro užtenka. Vis dėlto jaunuolis neatsispyrė pakeisti išmetimo sistemos, kuri šiek tiek pakeitė variklio skleidžiamą garsą.
Taigi ką mes čia turime? Po kapotu slypi variklis, kuris nenuskriaustų net garbaus amžiaus senjoro ir išmetimo sistemą, kuri primintų netikrą šypseną. Tad kodėl pakankamai lėtam automobiliui prireikė 280 mm skersmens stabdžių diskų? Jaunuolis ir šį klausimą turi atsakymą - galingesni stabdžiai padeda laiku sustoti, kai kelyje siaučiantys gaideliai mėgsta užkirsti kelią. Logiška.
Važiuoklėje pakeitimų nedaug. Vyrukas sumontavo „FK“ reguliuojamo aukščio amortizatorius, kurie leido sumažinti kėbulo prošvaisą ir priglausti automobilį arčiau kelio dangos.
Ratai! Labiausiai akį traukiantis atributas, kuris puošia šį prancūzišką automobilį. Vyrukas savo kasdieninį automobilį papuošė „RH ZW1“ ratlankiais. Priekyje 8.5 et 11 ir gale 9.2 et 31.
Taigi kas laukia ateityje? Jaunuolis tikina, kad norėtų dar daugiau „dropo“, tačiau teks pasukti galvą kurį scenarijų pasirinkti, tačiau greičiausiai bus sumontuotos 185/35 padangos, o standartinis galinis torsionas bus pakeistas kitu. Greičiausiai jis atkeliaus iš „Scenic“, nes pas šį modelį jis yra maždaug 2 centimetrais platesnis. Tai leis šiek tiek labiau improvizuoti, kai ateis metas pagalvoti apie ratų išvertimą.
Taip pat yra dar viena svajonė, kurią pavyks įgyvendinti turint šiek tiek didesnį biudžetą. Vyrukas norėtų pakeisti kėbulo spalvą. Dar nežino kokia tai turėtų būti spalva, nes dabartinis piniginės storis neleidžia net pagalvoti apie šios idėjos įgyvendinimą.
Papasakokite apie savo automobilį! Užpildykite žemiau esančią formą arba apsilankykite specialiai automanams sukurtame socialiniame tinkle:
https://mano.automanas.lt/