• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuolatos sulaukiame jūsų laiškų su prašymais parodyti ne tik vokiškus ar japoniškus, bet ir prancūziškus, itališkus ar britiškus automobilius. Kadangi jūsų noras - mums įsakymas, šiandien jus pamaloninsime parodydami skoningai pagražintą „Renault Megane“.
Mūsų šalyje labai populiarus automobilis nėra labai mėgstamas tarp automėgėjų. Neieškosime priežasčių kodėl taip yra, bet tiesiog parodysime ką galima padaryti, jeigu jūsų akiratyje yra jaunatviškai atrodanti „Renault Megane“.

Nuolatos sulaukiame jūsų laiškų su prašymais parodyti ne tik vokiškus ar japoniškus, bet ir prancūziškus, itališkus ar britiškus automobilius. Kadangi jūsų noras - mums įsakymas, šiandien jus pamaloninsime parodydami skoningai pagražintą „Renault Megane“.
Mūsų šalyje labai populiarus automobilis nėra labai mėgstamas tarp automėgėjų. Neieškosime priežasčių kodėl taip yra, bet tiesiog parodysime ką galima padaryti, jeigu jūsų akiratyje yra jaunatviškai atrodanti „Renault Megane“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

115


Pradėkime nuo to kas slypi po automobilio kapotu. Galbūt kai kam tai sukels juoką, tačiau po variklio dangčiu slypi 1.6 litro, vos 110 arklio galių turintis mažylis. Automobilio savininkas teigia, kad nuolatos važinėjant mieste ir jo ribose, tokio motoro užtenka. Vis dėlto jaunuolis neatsispyrė pakeisti išmetimo sistemos, kuri šiek tiek pakeitė variklio skleidžiamą garsą.

REKLAMA

112


Taigi ką mes čia turime? Po kapotu slypi variklis, kuris nenuskriaustų net garbaus amžiaus senjoro ir išmetimo sistemą, kuri primintų netikrą šypseną. Tad kodėl pakankamai lėtam automobiliui prireikė 280 mm skersmens stabdžių diskų? Jaunuolis ir šį klausimą turi atsakymą - galingesni stabdžiai padeda laiku sustoti, kai kelyje siaučiantys gaideliai mėgsta užkirsti kelią. Logiška.
Važiuoklėje pakeitimų nedaug. Vyrukas sumontavo „FK“ reguliuojamo aukščio amortizatorius, kurie leido sumažinti kėbulo prošvaisą ir priglausti automobilį arčiau kelio dangos.

REKLAMA
REKLAMA

113


Ratai! Labiausiai akį traukiantis atributas, kuris puošia šį prancūzišką automobilį. Vyrukas savo kasdieninį automobilį papuošė „RH ZW1“ ratlankiais. Priekyje 8.5 et 11 ir gale 9.2 et 31.

111


Taigi kas laukia ateityje? Jaunuolis tikina, kad norėtų dar daugiau „dropo“, tačiau teks pasukti galvą kurį scenarijų pasirinkti, tačiau greičiausiai bus sumontuotos 185/35 padangos, o standartinis galinis torsionas bus pakeistas kitu. Greičiausiai jis atkeliaus iš „Scenic“, nes pas šį modelį jis yra maždaug 2 centimetrais platesnis. Tai leis šiek tiek labiau improvizuoti, kai ateis metas pagalvoti apie ratų išvertimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

116


Taip pat yra dar viena svajonė, kurią pavyks įgyvendinti turint šiek tiek didesnį biudžetą. Vyrukas norėtų pakeisti kėbulo spalvą. Dar nežino kokia tai turėtų būti spalva, nes dabartinis piniginės storis neleidžia net pagalvoti apie šios idėjos įgyvendinimą.

117


Papasakokite apie savo automobilį! Užpildykite žemiau esančią formą arba apsilankykite specialiai automanams sukurtame socialiniame tinkle: 
https://mano.automanas.lt/

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų