Šis operos pastatymas bus išskirtinis tuo, kad pirmą kartą šį kūrinį atliks vien vyrai. „Kūrybinę komandą inicijuoti vyrišką pastatymą paskatino Viktoro Gerasimovo (sopraninas) ir Algirdo Bagdonavičiaus (kontratenoras) balsai – reto grožio ir stebėtinų galimybių, leidžiantys pasiduoti sensacingai avantiūrai ir abi Ch.Gounod operoje „Faustas“ parašytas partijas moterų balsams, atiduoti šiems operos solistams“, – teigė „Baltijos kamerinio operos teatro“ direktorius Jonas Sakalauskas.
Operos režisierius, vienas aktyviausių jaunosios kartos atstovų Artūras Areima, pirmą kartą savo talentą paleidžia į operos žanro platybes, prasitardamas, kad seniai norėjo prisiliesti prie J.W. von Goethe Fausto ir šio kūrinio muzikinės Ch.Gounod versijos. “Mūsų pasirinkta didžioji prancūzų opera statoma be choro, baleto, didelio orkestro ir visos kitos pompastikos kai kam sukels pasipiktinimą dėl kūrinio išdarkymo, kitiems klausimą, o kam viso to reikia. Mes siekiame pritraukti operą prie dramos teatrui būdingos išraiškos, norime sustiprinti dramaturginę liniją jos atlikime, taip naujai pažvelgdami į operos žanrą ir nebijodami rizikingų interpretacijų.“ – kalbėjo Artūras Areima.
Režisierius užsiminė, kad operoje bus kalbama apie skilusią sielą, apie tai, kas ir šiandien yra svarbu bei aktualu: dvilypumas, susidvejinimas, susiskaldžiusios asmenybės problematika ir tragedija. Rūbus spektakliui kuria Diana Kuzmickaitė, scenografija – Berta Bocullo, video projekcijų autorius – Rimas Sakalauskas. Muzikos vadovas ir dirigentas Vytautas Lukočius.