Naujojo sportinio bolido receptas – gana paprastas. Daugiau galios – mažai svorio. „KTM“ bendrovės atstovai neslepia, jog kuriant sportinį bolidą visuomet reikia atsižvelgti į galios ir masės santykį.
„Esame pakankamai mažas gamintojas, tad galios ir masės santykis yra vienas iš tų kriterijų, kuris mums buvo labai svarbus“, – pasakoja „KTM“ vadovas Hubertas Trunkenpolzas.
„KTM“ siekdama įžengti į automobilių sporto areną, į pagalbą pasitelkė kolegas iš „KISKA“ ir automobilių sporto „Reiter Engineering“ komandos. Bendrų jėgų dėka inžinieriams pavyko iš anglies pluošto pagamintą visą mašinos važiuoklę, kuri tesveria 80 kilogramų. Galiausiai, visos mašinos svoris tesiekia 1048 kilogramų, net ir tada, kai 120 litrų degalų bakas užpildytas benzinu.
Šią lengvą masę temps „KTM“ gerai pažįstamas motoras – tai iš „Audi“ pasiskolintas 5 cilindrų agregatas, išvystantis 530 arklio galių. Tai reiškia, jog automobilio galios ir masės santykis siekia – 1,98 kg/AG.
„KTM“ su šiuo bolidu sieks dalyvauti neseniai įkurtoje, bet po truputį vis populiarėjančioje „GT2“ bolidų klasėje, kuri siekia įsiterpti tarp „GT3“ ir „GT4“.
„GT2“ klasės bolidai, palyginus su „GT3“ bolidais, pasižymi galingesniais varikliais, didesniu maksimaliu greičiu, mažesniu aerodinaminių detalių kiekiu ir yra orientuoti į tuos, kurie siekia pademonstruoti ne automobilio, o vairuotojo sugebėjimus lenktynių trasoje.
Vokietijoje sportinis bolidas kainuos nuo 230 tūkst. eurų (neįtraukiant pridėtines vertės mokesčio). Austrų kompanija planuoja pagaminti vos dvidešimt automobilių, kuriuos bus galima naudoti skirtingose autosporto disciplinose.
„KTM“ taip pat planuoja kitąmet surengti atskirą lenktynių seriją, kurioje dalyvautų tik „KTM X-Bow GTX“ bolidai.