Dėl krizės Airijoje „Guiness“ alaus pardavimai nuo 2010-ųjų liepos iki gruodžio mėnesio, palyginti su tuo pačiu 2009 m. laikotarpiu, sumažėjo 6 proc., praneša „lenta.ru“.
Didžiosios Britanijos alkoholinių gėrimų grupės „Diageo“, kuriai priklauso „Guiness“, „Smirnoff“, „Johnnie Walker“ ir „Baileys“ ženklai, pardavimai Airijoje minėtuoju laikotarpiu sumažėjo 5 proc. Dėl prastų situacijų Airijos, Graikijos, Ispanijos ir Portugalijos rinkose bendri grupės pardavimai Europoje sumažėjo 13 proc.
Geriausius rezultatus Europos regione grupė užfiksavo Rusijoje ir Rytų Europoje.
Bendri grupės pardavimai per šešis mėnesius išaugo 2 proc. ir siekė 5,32 mlrd. svarų sterlingų. Per šešis mėnesius grupės veiklos pelnas išaugo 1,72 mlrd. svarų sterlingų.
„Diageo“ yra didžiausia pasaulyje alkoholinių gėrimų grupė, jos produktai yra parduodami 180 šalių.