Reklamos standartų valdyba išaiškino, kad „L'Oreal“ drėkinančio kremo televizinėje reklamoje aplink H.Mirren burną esančios raukšlės nebuvo koreguotos kompiuteriu, o retušavimas ant produkto reklamos spaudoje „niekaip nesusijęs su (gautomis) pretenzijomis dėl šio produkto“ reklamos.
„Mes pastebėjome, kad raukšlės ant ponios Mirren veido ir burnos, įskaitant kaktos ir burnos zonas, yra gerai matomos abiejose reklamose“, – sakoma ASA išvadose.
„Mūsų nuomone, ponios Mirren naujausiose nuotraukose, kurios pasirodė spaudoje, esama panašaus profesionalaus stilistų ir makiažo specialistų indėlio kaip ir reklamoje... ir jos išvaizda reklamoje yra panaši į tą, kokia yra laisvesnėse nuotraukose“.
„ASA nuomone, vartotojai (savaime) tikisi, jog Helen Mirren bus fotografuojama ir filmuojama profesionaliai ir palankiomis sąlygomis“, – priduriama išvadose, pasak kurių, pati reklama nėra klaidinanti.
„Oskaru“ už pagrindinį vaidmenį 2006 metų filme „Karalienė“ H.Mirren reklamoje sako: „Pamaitink ir pamalonink savo odą, parodyk toms amžiaus žymėms, kad tu esi jų valdovė... Atrodyk ir jauskis labiau švytinti“.
Reklaminio klipo pabaigoje H.Mirren užsimeta odinį švarkelį ir meta žvilgsnį į jaunesnį vyriškį.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.