Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Modenos miestas viso pasaulio automobilių mėgėjams yra žinomas dėl keletos priežasčių. Vieniems šis miestas asocijuojasi su „Ferrari“, kitiems su „Maserati“, tuo tarpu itališkiems automobiliams silpnybę turintys entuziastai pasakys, jog šiame mieste buvo įsikūrusi ir jau nebeegzistuojanti superautomobilių gamintoja „De Tomaso“.
„De Tomaso“ savo gamyklos duris Modenos mieste atvėrė 1959 metais. Iš pradžių šios markės inžinieriai kūrė įvairiausius prototipus arba lenktyninius bolidus, tačiau vėliau buvo nuspręsta pradėti lengvųjų automobilių kūrimą. Kaip bebūtų keista, tačiau „De Tomaso“ markei sekėsi netgi labai neblogai. Įvairūs kompanijos kūriniai sulaukė pripažinimo visame pasaulyje, o automobilių pardavimai Jungtinės Valstijose padėjo tapti „Maserati“ kompanijos savininkais.
Vis dėlto, kai 2003 metais numirė „De Tomaso“ įkūrėjas, kompanija atrodo mirė kartu su juo, nes vos po vienerių metų „De Tomaso“ paskelbė bankrotą. Nors po to buvo bandymų atgaivinti šlovingą „De Tomaso“ markę, tačiau visos pastangos nuėjo perniek.
Šiandien „pasivaikščiosime“ po apleistą senosios „De Tomaso“ gamyklos teritoriją, kurią darbuotojai ir kompanijos vadovybė apleido 2004 metais. Žiūrint į nuotraukas, susidaro įspūdis, jog visi darbuotojai iš gamyklos išėjo su viltimi čia sugrįžti. Tai viename ar kitame kampe stovi neužbaigti automobiliai, o vidurį gamyklos stovi pradėtas „De Tomaso“ prototipas.
Kartais sunku patikėti, jog tokiose gamyklose galima išvysti štai tokius vaizdus. Tarytum laikas būtų sustojęs.
Modenos miestas viso pasaulio automobilių mėgėjams yra žinomas dėl keletos priežasčių. Vieniems šis miestas asocijuojasi su „Ferrari“, kitiems su „Maserati“, tuo tarpu itališkiems automobiliams silpnybę turintys entuziastai pasakys, jog šiame mieste buvo įsikūrusi ir jau nebeegzistuojanti superautomobilių gamintoja „De Tomaso“.
„De Tomaso“ savo gamyklos duris Modenos mieste atvėrė 1959 metais. Iš pradžių šios markės inžinieriai kūrė įvairiausius prototipus arba lenktyninius bolidus, tačiau vėliau buvo nuspręsta pradėti lengvųjų automobilių kūrimą. Kaip bebūtų keista, tačiau „De Tomaso“ markei sekėsi netgi labai neblogai. Įvairūs kompanijos kūriniai sulaukė pripažinimo visame pasaulyje, o automobilių pardavimai Jungtinės Valstijose padėjo tapti „Maserati“ kompanijos savininkais.
Vis dėlto, kai 2003 metais numirė „De Tomaso“ įkūrėjas, kompanija atrodo mirė kartu su juo, nes vos po vienerių metų „De Tomaso“ paskelbė bankrotą. Nors po to buvo bandymų atgaivinti šlovingą „De Tomaso“ markę, tačiau visos pastangos nuėjo perniek.
Šiandien „pasivaikščiosime“ po apleistą senosios „De Tomaso“ gamyklos teritoriją, kurią darbuotojai ir kompanijos vadovybė apleido 2004 metais. Žiūrint į nuotraukas, susidaro įspūdis, jog visi darbuotojai iš gamyklos išėjo su viltimi čia sugrįžti. Tai viename ar kitame kampe stovi neužbaigti automobiliai, o vidurį gamyklos stovi pradėtas „De Tomaso“ prototipas.
Kartais sunku patikėti, jog tokiose gamyklose galima išvysti štai tokius vaizdus. Tarytum laikas būtų sustojęs.