Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Žmonėms susidūrusiems su rusiškais automobiliais „GAZ“ vardas bus puikiai žinomas. Kitaip negu „VAZ“ markės automobiliai, truputėlį brangesni ir aukštesniam socialiniam sluoksniui skirti automobiliai buvo skirti ne bet kam.
Nors sugriuvus Sovietų Sąjungai šios markės vystymasis praktiškai sustojo, kol galiausiai kompanija turėjo griebtis šiaudo ir įsileisti investuotojus iš Vakarų Europos. Šiuo metu buvusioje volgų ir kitų žinomų modelių gamykloje surenkami „Volkswagen“ markės automobiliai. Tačiau viskas nėra taip blogai, nes lengvuosius automobilius „GAZ“ iškeitė į komercinius. Šiuo metu „GAZ“ yra didžiausias komercinių automobilių gamintojas Rusijoje.
Vis dėlto kompanija klestėjo nuo pat antrojo pasaulinio karo pabaigos. Sovietų Sąjungai pradėjus investuoti į infrastruktūrą ir pramonę, tuo pasinaudojo ne tik „GAZ“, bet ir kiti automobilių gamintojai. Tačiau kaip ir visi automobilių gamintojai, taip ir „GAZ“ turi nemažą desantą koncepcinių modelių, kurie taip ir nepateko į serijinę gamybą. Ta proga į juos ir pažiūrėkime.
Modelis buvo specialiai sukurtas aukšto rango pareigūnams, kurie galėtų atvykti į armijos pratybas. Anuomet armijos pratybos nevyko arti civilizacijos, tad norint nuvykti į atokesnį kraštą reikėdavo tam tikrų transporto priemonių. Vis dėlto projekto buvo atsisakyta dėl finansinių priežasčių.
Ši transporto priemonė buvo sukurta specialiai pagal užsakymą. Automobilis turėjo atlikti sugedusių transporto priemonių vilkimo darbą, tačiau lengviau buvo kopijuoti vakarus negu atskleisti savų inžinierių potencialą.
Tuometinė „crossover'io“ interpretacija. Kur noriu ten važiuoju galimybė, komfortas ir prabanga. Vis dėlto kompanijos vadovai nusprendė, jog šis automobilis turėtų likti konceptu.
Armijai sukurta transporto priemonė. Pusiau sniego motociklas, pusiau šarvuotis. Jame laisvai galėjo sutilpti iki penkių žmonių. Jeigu penki keleiviai yra pakankamai kūdi, šis hibridas galėdavo pasiekti net 23 km/h maksimalų greitį.
Maži ir kompaktiški visureigiai šiais laikais nieko nestebina. Daugelis dabar nori pakankamai aukštą prošvaisą turinčio automobilio, kuris turi visus kompaktiško hečbeko privalumus. Vis dėlto „GAZ“ panašią idėją turėjo 1955 metais. Buvo pagaminti vos keli šio egzemplioriaus vienetai, kurie taip ir nepasiekė konvejerio.
Automobilis skirtas liaudžiai. Kitaip negu „ZAZ“, kitaip dar žinomas zapo vardu, anksčiau turėjęs pasirodyti „GAZ“ automobilis būtų turėjęs priekyje sumontuotą automobilį, pakankamai talpią bagažinę ir palyginus talpų interjerą. Ar žinote kodėl šis automobilis nepateko į serijinę gamybą? Dėl savo mažų išmatavimų. Pasak tuometinės valdžios, automobilis yra per mažas.
Turbūt nereikia sakyti, kodėl buvo atsisakyta serijinės gamybos.
Automobilis turėjęs išgelbėti ir pakeisti kompanijos kryptį. Į šios „Volgos“ kūrimą buvo sudėtos visos investicijos ir viltys. Automobilis turėjo elektra valdomus langus, visus diskinius stabdžius, „VDO“ firmos spidometrą, odines sėdynes, oro kondicionierių, garsios firmos garso sistemą ir net klientui panorėjus būtų aprūpintas keturių varomųjų ratų sistema. Pirmieji prototipai buvo pristatyti 1996 metais ir pagal planą į serijinę gamybą turėjo patekti 1997 metais. Tačiau atėjus ekonominei Rusijos krizei, „GAZ“ visi planai žlugo. Žlugo kartu ir šis projektas, kuris būtų tikras proveržis visoje Rusijos automobilių industrijoje.
Po sunkios krizės, bandymas stotis ant kojų.
Dar vienas bandymas atgaivinti „Volga“.
Paskutinis bandymas modernizuotis. Vėliau sekė dar viena krizė per kurią „GAZ“ gamykloje buvo pradėti gaminti įvairūs kiti automobiliai, kol galiausiai buvo pasirašyta sutartis su „Volkswagen“.
Žmonėms susidūrusiems su rusiškais automobiliais „GAZ“ vardas bus puikiai žinomas. Kitaip negu „VAZ“ markės automobiliai, truputėlį brangesni ir aukštesniam socialiniam sluoksniui skirti automobiliai buvo skirti ne bet kam.
Nors sugriuvus Sovietų Sąjungai šios markės vystymasis praktiškai sustojo, kol galiausiai kompanija turėjo griebtis šiaudo ir įsileisti investuotojus iš Vakarų Europos. Šiuo metu buvusioje volgų ir kitų žinomų modelių gamykloje surenkami „Volkswagen“ markės automobiliai. Tačiau viskas nėra taip blogai, nes lengvuosius automobilius „GAZ“ iškeitė į komercinius. Šiuo metu „GAZ“ yra didžiausias komercinių automobilių gamintojas Rusijoje.
Vis dėlto kompanija klestėjo nuo pat antrojo pasaulinio karo pabaigos. Sovietų Sąjungai pradėjus investuoti į infrastruktūrą ir pramonę, tuo pasinaudojo ne tik „GAZ“, bet ir kiti automobilių gamintojai. Tačiau kaip ir visi automobilių gamintojai, taip ir „GAZ“ turi nemažą desantą koncepcinių modelių, kurie taip ir nepateko į serijinę gamybą. Ta proga į juos ir pažiūrėkime.
Modelis buvo specialiai sukurtas aukšto rango pareigūnams, kurie galėtų atvykti į armijos pratybas. Anuomet armijos pratybos nevyko arti civilizacijos, tad norint nuvykti į atokesnį kraštą reikėdavo tam tikrų transporto priemonių. Vis dėlto projekto buvo atsisakyta dėl finansinių priežasčių.
Ši transporto priemonė buvo sukurta specialiai pagal užsakymą. Automobilis turėjo atlikti sugedusių transporto priemonių vilkimo darbą, tačiau lengviau buvo kopijuoti vakarus negu atskleisti savų inžinierių potencialą.
Tuometinė „crossover'io“ interpretacija. Kur noriu ten važiuoju galimybė, komfortas ir prabanga. Vis dėlto kompanijos vadovai nusprendė, jog šis automobilis turėtų likti konceptu.
Armijai sukurta transporto priemonė. Pusiau sniego motociklas, pusiau šarvuotis. Jame laisvai galėjo sutilpti iki penkių žmonių. Jeigu penki keleiviai yra pakankamai kūdi, šis hibridas galėdavo pasiekti net 23 km/h maksimalų greitį.
Maži ir kompaktiški visureigiai šiais laikais nieko nestebina. Daugelis dabar nori pakankamai aukštą prošvaisą turinčio automobilio, kuris turi visus kompaktiško hečbeko privalumus. Vis dėlto „GAZ“ panašią idėją turėjo 1955 metais. Buvo pagaminti vos keli šio egzemplioriaus vienetai, kurie taip ir nepasiekė konvejerio.
Automobilis skirtas liaudžiai. Kitaip negu „ZAZ“, kitaip dar žinomas zapo vardu, anksčiau turėjęs pasirodyti „GAZ“ automobilis būtų turėjęs priekyje sumontuotą automobilį, pakankamai talpią bagažinę ir palyginus talpų interjerą. Ar žinote kodėl šis automobilis nepateko į serijinę gamybą? Dėl savo mažų išmatavimų. Pasak tuometinės valdžios, automobilis yra per mažas.
Turbūt nereikia sakyti, kodėl buvo atsisakyta serijinės gamybos.
Automobilis turėjęs išgelbėti ir pakeisti kompanijos kryptį. Į šios „Volgos“ kūrimą buvo sudėtos visos investicijos ir viltys. Automobilis turėjo elektra valdomus langus, visus diskinius stabdžius, „VDO“ firmos spidometrą, odines sėdynes, oro kondicionierių, garsios firmos garso sistemą ir net klientui panorėjus būtų aprūpintas keturių varomųjų ratų sistema. Pirmieji prototipai buvo pristatyti 1996 metais ir pagal planą į serijinę gamybą turėjo patekti 1997 metais. Tačiau atėjus ekonominei Rusijos krizei, „GAZ“ visi planai žlugo. Žlugo kartu ir šis projektas, kuris būtų tikras proveržis visoje Rusijos automobilių industrijoje.
Po sunkios krizės, bandymas stotis ant kojų.
Dar vienas bandymas atgaivinti „Volga“.
Paskutinis bandymas modernizuotis. Vėliau sekė dar viena krizė per kurią „GAZ“ gamykloje buvo pradėti gaminti įvairūs kiti automobiliai, kol galiausiai buvo pasirašyta sutartis su „Volkswagen“.