• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Atsiradus elektroninei komercijai, mažmeninė prekyba kardinaliai pakeitė savo veidą. Tokioje besikeičiančioje aplinkoje nedaugelis prekybininkų lieka prie senų verslo įpročių.

Atsiradus elektroninei komercijai, mažmeninė prekyba kardinaliai pakeitė savo veidą. Tokioje besikeičiančioje aplinkoje nedaugelis prekybininkų lieka prie senų verslo įpročių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pardavėjai stengiasi prisitaikyti prie skubančių pirkėjų, kiti elektronines parduotuves stengiasi kuo labiau individualizuoti kiekvieno kliento atžvilgiu.

REKLAMA

Šios kompanijos iš esmės keičia apsipirkinėjimo sampratą nuo to, kas vyksta parduotuvės viduje iki prekių pateikimo internete. Portalas „Business insider“ skelbia išskirtinių kompanijų sąrašą.

Internetinė deimantų parduotuvė „Blue Nile“ taikosi į paprastus vaikinus, kurie daug nesupranta apie deimantus. Ši rinkos dalis iki šiol buvo ignoruojama. Paskutinis kompanijos sprendimas yra sukurti mobilią programėlę, kuri padės lengviau išsirinkti brangakmenį.

REKLAMA
REKLAMA

Apatinių rūbų gamintojas „Tommy John“ vyrams tampa tokiu pačiu prekės ženklu kaip moterims yra „Victoria‘s Secret“. Kompanijos įkurėjo siekis buvo išspręsti vieną didžiausių vyrų aprangos problemų – apsmukusius apatinius. Tai padėjo kompanijai per 4 metus atidaryti 500 parduotuvių visame pasaulyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Internetinė parduotuvė „Frank & Oak” rūpinasi kliento stiliumi virtualioje erdvėje. Kiekvienąkart perkant rūbus šioje svetainėje, specialus algortitmas klientui pasiūlo kitų rūbų ar derinių, kurie jam tiktų. Taigi sistema kuria stiliu, o ne vien siūlo atskirus produktus.

REKLAMA

Internetinė maisto parduotuvė „Fresh Direct“ sukėlė revoliuciją niujorkiečių apsipirkimo įpročiams. Klientas internete išsirenka maisto prekių mažiausiai už 120 JAV dolerių ir kitą dieną produktai yra pristatomi į namus. Kompanijos sandėlyje yra 7 skirtingo klimato zonos, tai užtikrina išskirtinį produktų šviežumą.

REKLAMA

Paprastų, funkcionalių ir lengvai surenkamų baldų kompanija „Ikea” gyvuoja jau 70 metų. Ji suteikia klientams laisvę rinktis tą, kas labiausiai atitinka jų poreikius. Kompanija artimiausiu metu ruošiasi įžengti į kylančia Indijos rinką ir atidarys ten 25 parduotuves.

Internetinė naudotų rūbų ir aksesuarų svetainė „Treadflip“ leidžia moterims patogiau parduoti ar pirkti naudotas prekes. Tai sukelia mažiau maišaties, nei atliekant panašius veiksmus „eBay“ ar kitose svetainėse. Už papildomą mokestį „Treadflip“ gali paimti vartotojų rūbus ir išpublikuoti juos savo svetaineje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Parduotuvių tinklas „Marks & Spencer” stengiasi savo veikla kuo mažiau kenkti aplinkai. Parduotuvė skatina pirkėjus iškeisti savo nešiotus rūbus į kuponus. Taip pat „Marks & Spencer” perdirbtus plastikinius butelius naudoja poliesterio pluoštui drabužiuose kurti.

Sparčiai besiplečianti kompanija „Bonobos“ siūlo itin patogią naujovę vyrams. Klientas, pateikęs pagrindinius savo kūno išmatavimo duomenis, gauna madingus ir jam labiausiai derančius rūbus. Nemokamas pristatymas ir paprasta prekių grąžinimo politika šią paslaugą daro itin patrauklia klientams.

Kompanija „Amazon“ ir toliau lieka internetinės prekybos pasaulinė lyderė. Ji pakėlė kartelę tiek aukštai, kad didžiausios kompanijos imasi itin sparčių žingsniu, kad pasiektų tokį lygį. „Amazon“ dabar taikosi ir į maisto bei mados sektorius, taigi ji gali tapti pirmuoju interneto prekybos centru. Kompanijos vadovai stengiasi rasti būdą, kad įgalinti plačiai prieinamą prekių pristatymą tą pačią dieną. Be abejonės tai smarkiai pakeistų mažmeninės prekybos veidą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų