• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volkswagen koncerno komercinio transporto gamybos padalinys Volkswagen Nutzfahrzeuge balandžio mėnesį visame pasaulyje pardavė 39200 vnt. visų asortimente esančių furgonų, pikapų ir specializuotų transporterių. Pristatydamas mėnesio rezultatus, Volkswagen Nutzfahrzeuge marketingo vadovas Bramas Schotas pardavimų apimtis tiesiogiai susiejo su konkrečių regionų ekonomikos būkle. Pasidžiaugęs atsigaunančia Vakarų Europos, Afrikos ir ypač Vidurio Rytų ekonomika, jis išreiškė susirūpinimą dėl recesijos Pietų Amerikoje ir sąlygojamo padėties Rusijoje neapibrėžtumo pardavimų mažėjimo visoje Rytų Europoje.
Vakarų Europoje iš viso parduota 26800 vnt. (+5,5%) furgonų ir pikapų. Ypač pradžiugino dviženkliu augimu pasižymėjusios Italijos (+16,7%), Didžiosios Britanijos (+13,3%) ir Ispanijos (+12%) rinkos. Tiesa, koncerno analitikai šiose šalyse jau pradeda įžvelgti komercinio transporto rinkos įsisotinimo požymių, ateityje galinčių lemti laikiną augimo tempų mažėjimą arba net pardavimų kritimą ekonomikai išliekant stabiliai.
Balandis buvo ypač sėkmingas ir Vidurio Rytų regione, kur iš viso parduota 3200 vnt. (+52,2%). Čia akivaizdžiu lyderiu tapo Turkijos (+50%) rinka.
Afrikoje parduota 1400 vnt. (+12,3%). Azijos ir Ramiojo vandenyno regione parduota 1600 vnt. (+0,8%).
Rusijos politiniai ir ekonominiai neapibrėžtumai neigiamai paveikė visą Rytų Europos rinką. Rytų Europoje balandžio mėn. parduota 2700 vnt. Komercinių automobilių (-19,8%). Tuo tarpu pačioje Rusijoje pardavimai buvo net 58% mažesni nei pernai tuo pačiu metu.
Pietų Amerikoje iš viso parduota 3100 vnt. (-4,1%). Brazilijoje nustojus gaminti pasenusios T3 šeimynos atstovus, verslo klientai vis dar nesugeba persiorientuoti prie naujų Volkswagen Transporter modelių. Mat šioje šalyje T3 šeimynos automobiliai  buvo laikomi „baziniais” modeliais, o šiuolaikiškesnių šeimynų Transporter – žymiai aukštesnės klasės ar net prabangaus segmento atstovais su atitinkamai mažesniu poreikiu ir paklausa.
Nelikus rinkoje T3, šalies verslui susidarė jautrus kainų plyšys. Tiesa, ir šiame regione yra malonių išimčių. Dviženkliu augimu nustebino Argentinos rinka (1600 vnt., +33,8%).

Volkswagen koncerno komercinio transporto gamybos padalinys Volkswagen Nutzfahrzeuge balandžio mėnesį visame pasaulyje pardavė 39200 vnt. visų asortimente esančių furgonų, pikapų ir specializuotų transporterių. Pristatydamas mėnesio rezultatus, Volkswagen Nutzfahrzeuge marketingo vadovas Bramas Schotas pardavimų apimtis tiesiogiai susiejo su konkrečių regionų ekonomikos būkle. Pasidžiaugęs atsigaunančia Vakarų Europos, Afrikos ir ypač Vidurio Rytų ekonomika, jis išreiškė susirūpinimą dėl recesijos Pietų Amerikoje ir sąlygojamo padėties Rusijoje neapibrėžtumo pardavimų mažėjimo visoje Rytų Europoje.
Vakarų Europoje iš viso parduota 26800 vnt. (+5,5%) furgonų ir pikapų. Ypač pradžiugino dviženkliu augimu pasižymėjusios Italijos (+16,7%), Didžiosios Britanijos (+13,3%) ir Ispanijos (+12%) rinkos. Tiesa, koncerno analitikai šiose šalyse jau pradeda įžvelgti komercinio transporto rinkos įsisotinimo požymių, ateityje galinčių lemti laikiną augimo tempų mažėjimą arba net pardavimų kritimą ekonomikai išliekant stabiliai.
Balandis buvo ypač sėkmingas ir Vidurio Rytų regione, kur iš viso parduota 3200 vnt. (+52,2%). Čia akivaizdžiu lyderiu tapo Turkijos (+50%) rinka.
Afrikoje parduota 1400 vnt. (+12,3%). Azijos ir Ramiojo vandenyno regione parduota 1600 vnt. (+0,8%).
Rusijos politiniai ir ekonominiai neapibrėžtumai neigiamai paveikė visą Rytų Europos rinką. Rytų Europoje balandžio mėn. parduota 2700 vnt. Komercinių automobilių (-19,8%). Tuo tarpu pačioje Rusijoje pardavimai buvo net 58% mažesni nei pernai tuo pačiu metu.
Pietų Amerikoje iš viso parduota 3100 vnt. (-4,1%). Brazilijoje nustojus gaminti pasenusios T3 šeimynos atstovus, verslo klientai vis dar nesugeba persiorientuoti prie naujų Volkswagen Transporter modelių. Mat šioje šalyje T3 šeimynos automobiliai  buvo laikomi „baziniais” modeliais, o šiuolaikiškesnių šeimynų Transporter – žymiai aukštesnės klasės ar net prabangaus segmento atstovais su atitinkamai mažesniu poreikiu ir paklausa.
Nelikus rinkoje T3, šalies verslui susidarė jautrus kainų plyšys. Tiesa, ir šiame regione yra malonių išimčių. Dviženkliu augimu nustebino Argentinos rinka (1600 vnt., +33,8%).

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų